24h購物| | PChome| 登入
2005-08-08 21:40:11| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

拉闊你個天空\

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

8月5月,拉闊天空05的最後一日。

五日的拉闊天空,
話長唔長,話短唔短,

今年所流的汗,我諗重多過一包250ml的維他奶,
今年串的人少,但靜的人多丫。
今年我的post是Program Helper (即係PH),不是組長,也不是組員。
今年的我可以自由自在咁走黎走去,因為是PH的關係,哈!
今年所流的眼淚不比去年少,我們隊工之間的眼淚。

今年......
特別想記低兩件事。

(續)... [繼續打埋下半舊] from 8/8/2005
哈哈好啦我話比你知啦...................

< 一.>
記得之前係咁係度諗自己今年讀唔讀SCM好,不過主最後就同我講:
「你都係準備好自己、裝備下先啦,到時候我會call你ga喇!」
有左呢句話,我就專心返去行IVE呢條路lou。
之後經歷完5日的拉闊,連續5日的事奉,
更加見到自己的軟弱同事奉的問題,
在一次checkpoint中,見到自己原來都幾容易放棄,
無論做事又者或是牧養,要改了!
神又讓我經歷了一次唔識去「補位」的事奉,過程真係好辛苦丫,
但神就不停教我們如何去「補位」,如何係冇彈性的事奉中學習有彈性,
我覺得是個大大大提醒丫,後幾日事奉得比較舒服,畢竟事奉的心態改變了唷。
最後神更提了我一句:「事奉的崗位並不重要,重要的是事奉的心態。」
感謝主要我去準備好自己時他真為我去安排一切,讓我學得更多。
你,樂意事奉嗎?

「求你使我仍得救恩之樂、賜我樂意的靈扶持我!」 詩篇 51:12
耶穌說:「因為我的軛是容易的、我的擔子是輕省的。」 馬太福音11:30

< 二.>
今年有一班少青去幫手帶組,
聰仔、Karen、亞然、Emily,Ming、鑫仔,亞邦。
有D係上年拉闊的參加者,有D係中途入我地小組的,
但佢地成長得好好,每個人都同岩岩識佢果時好唔同,
比起上年,一班會發脾氣,唔定性的,
今年都做左拉闊小組的Helper,幫手帶組。
好深感動係拉闊最後一日我們隊工的分享,
佢地明白了為何上年我地做組長的會流下眼淚,
明白了我們組長的辛苦,佢地都好感動,
因為今年佢地亦在拉闊小組中付出了。
見到佢地都好感動丫,我們今年的牧養小組沒有白開丫!

致少青的一班:

比心機丫你地 ! 要努力捉緊神,
你們成長了不少丫,繼續保住呢個火熱的心,
你們呢一代不得了哦!
Pass it on !

龜字


主我今年暑假都沒有白過丫!

台長: 文輝
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文