24h購物| | PChome| 登入
2005-08-13 21:03:43| 人氣59| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

與林一峰相遇在朗豪坊

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

與林一峰相遇在朗豪坊

我 :「喂! 咁岩ge,好耐冇見喇喎!」
佢 :「係啦,好耐冇見喇,你呢排點丫?」
我 :「放暑假ok咁啦,你呢,你又出show丫?」
佢 :「係丫,公司安排,唔好唔得丫!」
我 :「哈哈...」
佢 :「你結他點丫? 冇放棄丫嘛!」
我 :「冇~仲玩緊丫!」
佢 :「唔講喇! 到我出場啦,下次傾過啦!」
我 :「好好,再約,拜拜!」
佢 :「好,拜拜!」

一峰丫一峰~~
如果你識我就好喇,
得閒可以約出黎Jam下歌
教下我結他,你話so唔so good呢!

8月13日,星期六,青Zone暫停。

因為所有同工都入左camp,所以青Zone又暫停了。
原本諗住約人今日去游水,但又落狗屎雨......
最後約了聰仔、Karen、小阮加埋我一齊去旺角行下。

成日都係係朗豪坊,因為朗豪坊有一個特別地方舉行緊Band Show,
睇左陣就走lou,因為好嘈,原完唔知佢唱乜。
但後來我地一齊上返去,因為林一峰黎左。
佢把聲真係好好,結他真係好勁,
特別你今日佢唱左首「野孩子的祈禱」,
又好聽又搞笑! 哈哈。

無啦啦的驚喜令到我好開心,
但之後又落雨,所以返屋企了。

台長: 文輝
人氣(59) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文