24h購物| | PChome| 登入
2006-05-22 16:59:02| 人氣60| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

How did I come into this world?

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

”Daddy? How did I come into this world?”
「爹地,我是怎麼來到這世界的?」

”Well, my child, some day I’ll have to tell you anyway.”
「哦,兒子啊,總有一天我會讓你知道的。」

&! nbsp; ”So why not today? Please!”
「拜託!為什麼今天不行?」

”OK, but listen carefully.”
「好吧,你仔細聽著!」

”Mom and Dad met each other in a cyber cafe.
「你媽和我在網咖相遇而認識,

In the restrooms of that cyber cafe,dad connected to mom.
並在網咖的洗手間你媽和我相互連結上了,

Mom at that time made some downloads from dad’s memory stick.
&nb! sp; 那時你媽從我的記憶棒下載一些資料,

When dad finished uploading we discovered we used no firewall.
當我完成上載時,我們發現我們沒有使用防火牆,

Since it was too late to cancel or delete,
因此,想要取消或刪除都已為時太晚,

nine months later we ended up with a virus.”
就這樣,九個月以後我們被一個病毒所終結。

台長: 反派的天蠍座
人氣(60) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 搞笑趣味(笑話、趣事、kuso) | 個人分類: 笑話一大篇~ |
此分類下一篇:明年有很多連假喔 !!
此分類上一篇:開心一笑囉!~

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文