24h購物| | PChome| 登入
2003-07-24 04:20:09| 人氣10| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

21/7~happy birthday to 阿燕

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

連續三日同人慶祝生日....哈哈,仲有一個月就到自己lu~hehe~好想快D呀~

其實阿燕係22號生日o架,不過我地呢,就諗住同佢過12點~所以呢,我地就早少少同佢一齊啦~~

話說我由6點幾訓到夜晚7點先起身,仲要係有人打o黎叫我出去先知醒.ha~足足都有13個鐘,不過太耐冇休息過~所以勁好訓~ahha~~

起身,食左碗粥,沖好個涼就即刻出去尖咀lu~因為係吧同佢慶祝,我地又去左廣東道o個間鸚鵡吧慶祝.出去o個時落雨,搞到我去到紅磡仲要飛的.....去到o個時,阿燕都未到,得我,ivan同埋紙巾...9點縛阿燕先到,之後就開始玩啦,得閒就出去唱K啦,又玩巡酒啦....我覺得自己好叻囉,因為今次都係我係最清醒o既一個~hehhe,玩玩下,彈琴o個兩個人都有o黎同我地一齊去,傾計~hehhe~最尾飲晒D酒,我地就轉移去neway唱Klu~~好抵呀,通頂都係$39蚊jer~計埋晒都係4個人2百幾,hohohoo

唱到5點9,個電視熄左我地就走啦~之後就去食早餐~hehehe~~食完就返home,途,同紙巾傾左好多....希望佢可以明白,開開心心啦~~

今日,佢地個個都有唔開心,個個都有喊過,不過唔知點解,自己都好唔開心,但係就冇喊過,見到佢地會喊,都好想自己係一個識得因為唔開心而喊o既人,唉....覺得自己有D恐怖tim...死啦...不過另一方面,我又覺得自己都幾叻,因為好多野都自己可以處理,好似一個男仔咁,獨立D~~
但係,唔開心,自己其實可唔可以幫到自己呢???唉......

台長: meiting
人氣(10) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文