24h購物| | PChome| 登入
2004-01-01 20:17:00| 人氣30| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

1月1日.....????

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

1月1日......新一年的開始,我希望,我可以從新做人......
我希望....我們一家人<我,細B,紙巾,阿峰 & IVAN>開開心心,我知道,每個人怕這個家會散,大家都有很大的壓力....我相信,如果大家都是"一條心",我們就不會分開的....我愛你們每一個~~

2003年不好的事....我希望一切過去....不要再來~

尋晚,我地o係causeway bay 倒數,我o個陣....突然間諗到一個畫面,前年o既除夕.....ha.....原來promise,係假o架......不過我知道,將來一定有一個人對我講一個認真o既promise......

um......成晚傾左好多野....雖然....不過我希望咁,可以建立好我地一家人o既關係啦~~hehehe

諗左好多野要做o架....我2004年一定要改好o架!!!!!
um.....我要勤力D讀書啦.......
不過我仲要面對住呢班同學年幾....叫我點捱呀.....><
唔想o係度讀書呀......個個人都好恐怖o架....

台長: meiting
人氣(30) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文