24h購物| | PChome| 登入
2009-02-24 11:50:04| 人氣116| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

李白甜品 (20 FEB)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

返工做三日COA...不過都尚算順利~

臨交更時,接咗個爛鬼美國佬...
佢見到我第一句係問我點解HARBOUR PLAZA HOTEL無HARBOUR?
無HARBOUR叫咩HARBOUR PLAZA HOTEL?
唉...無言
都心知佢唔係容易打發果種客,
所以已經好小心處理,
又找來好多附近o既景點俾佢參考...
但佢始終一D興趣都無...
佢見我個無奈樣,就話NOT YOUR FAULTS, NOT YOUR FAULTS~
總之佢就唔LIKE住RESORT CITY,
佢要去有HARBOUR o既HOTEL住...
本來幫佢BOOK出面HOTEL無問題,
仲幫佢HOLD到一間有HARBOUR VIEW,仲有BALCONY,
問題係佢要我地將佢之前o既$俾返佢,
而佢個BOOKING係經AGENT訂,
AGENT RE唔REFUND 俾你,我地真係控制唔到GA~

之後又話要同HARBOUR PLAZA GROUP最大果個講,
傻啦!GM都唔係你要見就見啦,何況GROUP LEADER?
最後都係叫KENNY出來擺平佢,我無能為力了~

放工同QUENNIE,LEO去咗LI BAI新開果擋甜品食野,
真係麻麻地BOR~
不過我地債計至上,無所謂啦~

台長: 美璇
人氣(116) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文