24h購物| | PChome| 登入
2008-06-25 02:35:56| 人氣35| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

有相睇LA (10 JUNE)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

訓到中午,收到電話,
通知我可以去整指甲,
THANKS JOYCE代我MAKE RESERVATION~

整好指甲,買了些食物,
約了新爺在金巴利道,
一齊去青樺睇相

一打開門,NICOLE已在門口迎接我地,
之前跟開我地張單o既SALES無做,
今次我地都係第一次見NICOLE,
覺得佢好可爰,應該都會幾o岩傾~

我選青樺影相,原因除咗覺得質素有保證外,
仲有最鍾意佢地唔會SALE野,亦唔會煩住你,
開部電腦俾你隨意睇,完全無人煩住你,
選到你自己滿意為止~
我地兩個睇咗好耐,睇到九點半人要收舖至走,
暫時選咗82張相,但未決定好,
SAVE咗o係電腦下次再睇...

至於D相,並唔係我想像中咁靚,
或者係我自己期望過高,
又或者真係因為落雨o既原因,
既然已成定局,我亦唔諗咁多,
唯有將來等睇下D咩周年紀念之類,
再去影過D靚D GA啦~

台長: 美璇
人氣(35) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文