24h購物| | PChome| 登入
2003-08-25 19:38:19| 人氣20| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

翻版李克勤~~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我今日一早起身同左翻版李克勤唱歌ar~~~我、LK同佢個同學『大佬』一齊去唱K,大佬把聲又真係幾似李克勤ga wor~~~出黎唱呢次K係因為大佬唔信我可以唱到『無條件為你』,haha我諗我冇令大家失望掛^^"。

大佬都黎緊呢年讀樹仁ar,咁我就係佢師姐la~~~我已經決定左要同佢一齊參加樹仁o既歌唱比賽!!!(聽住先:P)LK都幾多同學讀樹仁,我可以賣舊書la~~hehe

之後由於太早起身,我就返左屋企訓覺law,LK就O係我訓左O既時間偷走左>.<。佢去左踢波,咁我就繼續訓。

睇報紙發現馬會將會推出讓球~~~好ar咁我就可以返多d工ma~~~

台長: ~*亞薇*~
人氣(20) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文