24h購物| | PChome| 登入
2005-06-20 02:14:25| 人氣50| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

奉陪到底

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日上左日文堂ar~~~
完全有d普通話feel law=.="
不過我都會努力ga~~~
因為呢個暑假實在係悶得很呢T.T

之後同ar婉去食糖水,
joey介紹左一間舖頭,
我諗都應該幾好食,
因為好多人,而且我地冇位坐,
所以去左第二度,
下次真係要試下ar!!!

聽日俾老母子趕出門口,
要焗蚤wor~
琴日已經開始諗下可以約邊個陪我,
但suki, ar婉, ar dee都要返工~
好在仲有ar詩,ar東,cherry同eric陪我^o^
去唱k lunch,好耐冇唱過la~~~yeah~~~

其實基本上我日日都好得閒,
邊個得閒都可以搵我ga~
樂意奉陪到底呢!!!

台長: ~*亞薇*~
人氣(50) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文