24h購物| | PChome| 登入
2005-06-22 00:27:40| 人氣79| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

海逸酒店

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日又要返工ar,
我發現我一做野身邊發生咩事都唔知~~~haha
有個同事叫"小女朋友",
又話"叫美少女應la掛"~~~
其實我知佢講緊野,但冇留意到,
直到佢走埋黎我身邊,
我先知佢叫我呢~~~=.="
佢話原來有人請食tea,問我食咩.......

今日又冇帶電話,
好唔方便ar~~~
仲要有人打黎叫我見工tim >.<

原來世界真係好細呢~~~
我約左ar脾同梓希去海逸食buffet,
約左o係tst mtr等。
點知俾我撞到man chung同佢d同學
又係等人wor,
咁我拿拿聲問佢借電話打,
一蚊都慳返呢~~~hahah

去到海逸都幾多野食,
但又發生左d瘀事,
俾個廚師笑我呢=.="
又見到有人搞grad din,
我o個年都係o個度搞ga!!!
o係廁所見到d人化妝化到隻鬼咁,
好核突!!!

好多謝佢地請我食飯ar~~~
thx~~~
我都有手信回禮ga~~^^


台長: ~*亞薇*~
人氣(79) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文