24h購物| | PChome| 登入
2003-12-26 03:05:00| 人氣36| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

聖誕party~~!!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日一起身就要為我地個聖誕party準備la~~~因為我要執下間屋先見得下人ma~~~跟住就落左淘大接佢地,cary仲請飲野tim ar~~!!!thx~haha

上到我屋企,都係打下牌,食下野咁law。食完野我地個開心之旅,就由架lift開始!!!我地食完野就決定左上山頂,我地搭lift落樓o既時候,竟然發生左一單罕見o既意外!!!hahaha係咩?我為左保護受害者,我會暫時保密ger,不過呢單相信可以笑足十年law,wahahaha!!!

我地上到山頂,映左好多相,爆笑law!!!阻住晒人地映相,一個post映十年~~~!!!

好多謝我d frd給我一個開心o既聖誕!!!
希望聽日o既聚會都會咁happy~~~^o^

台長: ~*亞薇*~
人氣(36) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文