24h購物| | PChome| 登入
2005-07-12 17:17:20| 人氣18| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

°`____我和你的承諾×約定 °`;▃ 第4集..做你女朋友..

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

~chapter 4~
做你女朋友..

norelle: 你尋日幾點返到屋企ar??
yoyo: 8點lor..
norelle: 咁晏..自己一個好危險ga wo你個度..
yoyo: 我都唔係自己一個..
norelle: 仲有邊個ar??
yoyo: 嘉朗..
norelle: 嘉朗?!叫人嘉朗ar你..keke..
yoyo: 你笑咩ar??
norelle: 你唔係好憎佢ge咩??
yoyo: 尋日佢買lunch比我個陣好返la..
norelle: 佢買lunch比你??
yoyo: 係ar..
norelle: 咁sweet??
yoyo: 我當佢frd黎ga咋..
norelle: frd??真係frd??
yoyo: 係ar..你對你隔離個個阿謙就唔係..
norelle: 咩wo..
yoyo: 你唔係中2左佢ar??
norelle: 係ar..我中2左佢..
yoyo: 下.....佢係個d花心仔黎ga wo..
norelle: 我知......
yoyo: 知你仲中2佢??
norelle: 我唔知ar..
yoyo: 我勸你唔好中2 li d咁ge人..
norelle: 得la..我知點做ga la..
yoyo: 嗯..上堂la..
norelle: 嗯..
謙: norelle..
norelle: 做咩ar??
謙: 我中2你..
norelle: 唔好lo li d野玩la..
謙: 我唔係玩ga..
norelle: 你咁花心..
謙: 我唔會ga..
norelle: 咁你中2我d咩ar??
謙: 中2你同其他女仔與別不同lor..
norelle: .......
謙: 做我女朋友ar..
norelle: 比我諗下sin la..
謙: 我真係會好好咁對你ga..
norelle: 咁.....好la..
謙: yeah!!
miss wong: 做咩事ar你..陸俊謙??
謙: 冇野a..........
miss wong: 好留心d聽書..謝嘉盈你都係..
norelle: 哦..
**落堂..**
yoyo: 喂..你岩岩隔離個個做咩ar??
norelle: 我應承左做佢女朋友佢就開心到咁.......
yoyo: 下?!!!你應承做佢女朋友??
norelle: 喂..你唔好咁大聲la..
yoyo: sor..你做咩應承佢ar??
norelle: 佢話唔會花心wo......
yoyo: 唉..你中2 la..
norelle: 嗯..聽日我搬黎ga la..
yoyo: 好ar..
norelle: 你黎唔黎幫我ar??
yoyo: 好ar..10點la..
norelle: ok..

台長: `’*Ar ian°’*!
人氣(18) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文