24h購物| | PChome| 登入
2005-07-13 09:31:56| 人氣39| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

°`____我和你的承諾×約定 °`;▃ 第5集..搬屋..

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

~chapter 5~
搬屋..

** 星期六夜晚..電話中..**
yoyo: 喂..
norelle: yoyo..
yoyo: 點ar??
norelle: 你聽日唔洗黎la..
yoyo: 點解ar??
norelle: 我冇咩野搬咋..我搞得掂..
yoyo: 真係一個人搞得掂??
norelle: ae.......係ar..
yoyo: 答得咁猶疑ge..
norelle: 唔...係ar..
yoyo: 仲口疾疾tim..
norelle: 冇ar......
yoyo: 是但你la..咁你黎到禁鐘叫我開門比你la..
norelle: 係la..
yoyo: 嗯..
norelle: bi..
yoyo: bye..
** 過又一陣..**
yoyo: 又有電話ge?? 喂?!
朗: 喂..係咪yoyo ar??
yoyo: 係ar.....你係........
朗: 我係馮嘉朗ar..
yoyo: 哦.....咩事ar??
朗: 我..........
yoyo: 你點解有我電話ge??
朗: 我.....問人ga..
yoyo: 哦.....
朗: 你.....聽日得唔得閒ar??
yoyo: 聽日ar..norelle搬過黎我屋企ar..
朗: 咁.....洗唔洗我幫手ar??
yoyo: 是但la..
朗: 咁聽日幾點ar??
yoyo: 佢\10點到黎到..
朗: 咁我9點黎揾你食早餐\ar..
yoyo: 好ar......但係你知我屋企係邊咩??
朗: 我個日咪送過你返屋企lor..我記得係邊..
yoyo: ar.....係wo..咁好la..
朗: 聽日9點ar..
yoyo: ok..bi..
朗: bye..
**翌日..10點**
norelle: 喂..開門la..我黎左la..
yoyo: 黎緊la..
norelle: e.....點解嘉朗係度ge??
yoyo: 佢\話黎幫手..
norelle: 哦......
yoyo: 點解多左一個人ge??
norelle: 佢\黎幫我搬ga..
yoyo: 哦.....唔怪得唔洗我la..
norelle: keke..
朗: 有咩幫到你地ga??
norelle: 冇.......
朗: 下..
norelle: 我剩係lo d 3黎ga咋..
朗: 咁少野??
norelle: 係ar..yoyo li度咩都有..
謙: 但係你都有好多3 le..
norelle: keke..
yoyo: 喂..咁快搬完ga la??仲以為要搞成日ga tim..
norelle: 不如我地去食早餐\ar..我同阿謙都未食..
謙: 好ar..
yoyo: 我地食左la wo..
謙: 你地岩岩一齊去食ga??
朗: 係ar..
norelle: 哦......梗係食得好飽la你地..
yoyo: 我地4個一齊去食過la..
謙: 咁行la..
norelle: ok..

台長: `’*Ar ian°’*!
人氣(39) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文