24h購物| | PChome| 登入
2005-07-12 13:38:08| 人氣40| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

°`____我和你的承諾×約定 °`;▃ 第3集.送你回家..

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

~chapter 3~
送你回家..

**練田徑個陣..**
教練: 你地宜家兩個人一組拉筋sin la..
norelle: 我同你一組la..yoyo..
yoyo: 好ar..
** 15min後..**
教練: 好..宜家大家分組比賽..4個人一組..
** 練完之後..**
norelle: 我今日要去跳舞ar..唔陪你返屋企la..
yoyo: 下......返屋企條路咁黑.....
norelle: sorry ar..一日la......
yoyo: 嗯..咁好la..
** 朗聽到晒佢地ge對話..**
yoyo: 我地去更衣室換3沖涼sin la..
norelle: 好ar..
yoyo: 因間襯個天仲未黑晒我要快d返屋企la..
norelle: 係ar..你小心d ar..
yoyo: 嗯......
norelle: 我幾時黎得你度住ar??
yoyo: 星期日我黎幫你搬野黎我度la..
norelle: 好ar..
** 佢地行出學校門口..**
norelle: 我走la..
yoyo: byebye..
norelle: 小心d ar你..
yoyo: 得ga la..
** yoyo行左出學校門口..見到朗係度等緊人..**
yoyo: 你等人ar??
朗: 係ar..
yoyo: 女朋友le..
朗: 唔係ar..我等你ar..
yoyo: 等我?!
朗: 係ar..
yoyo: 點解ar??
朗: sorry ar..岩岩我聽到你同norelle講野..
yoyo: 哦......
朗: 你唔會嬲ga可??
yoyo: 唔會..
朗: 我送你返屋企ar..
yoyo: 我要去食d野sin ar..
朗: 我陪你ar..
yoyo: 好ar..
朗: 其實你都幾靚女ar..
yoyo: 你個日同我鬧交個陣唔係話我豬扒ge咩??
朗: 個時鬧交ar ma..
yoyo: 嗯.....咁你打波個時都幾型ar..
朗: 多謝..
** 佢地傾左好耐..跟住朗就送yoyo返屋企la..**

台長: `’*Ar ian°’*!
人氣(40) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文