24h購物| | PChome| 登入
2005-07-11 17:09:16| 人氣28| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

°`____\\\"我和你的承諾×約定 \\\"°`;▃ 第2集..離婚??

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

~chapter 2~
離婚??

**有一晚..yoyo ge daddy同mami係度鬧交..**
yoyo mum: 我要同你離婚..
yoyo dad: 離就離la..
yoyo: 唔好ar.......
yoyo mum: 乖..第日我會返黎睇你ga..
yoyo dad: daddy會寄錢比你讀書ga..
yoyo: 嗚......(沖左入房..)
**yoyo喊左成晚..第2日..**
norelle: yoyo..你喊黎ar??
yoyo: 嗚........(攬住左norelle..)
norelle: 做咩事ar??
yoyo: daddy同mami要離婚ar......
norelle: 唔好喊la..咁你跟邊個ar??
yoyo: 佢地兩個都走ar..得我一個係度..
norelle: 咁你黎同我一齊住la..
yoyo: 下.....
norelle: 我同你一樣la宜家..daddy同mami都唔理我..
yoyo: 咁好la..住我間屋la..大間一d..
norelle: 好ar..
**上堂..**
朗: 喂..
yoyo: 你叫我ar??
朗: 係ar..
yoyo: 你做咩喂我ar??
朗: 我都唔知你個名..
yoyo: 我叫張樂瑤..你叫我yoyo la..
朗: 我叫馮嘉朗..
yoyo: 哦..
朗: 你喊黎ar??
yoyo: 嗯..
朗: 做咩喊ar??
yoyo: 我.......
朗: 你唔想講就算la..
yoyo: 多謝..
朗: 你唔好喊la..再喊就唔靚女ga la..
yoyo: 嗯..
miss mok: 今日田徑隊要練田徑ar..
yoyo,norelle,朗: 哦..
** lunch..**
norelle: yoyo..去食lunch la..
yoyo: 唔去la..我想靜下..
norelle: 你唔食野唔得ga..
yoyo: 得ga la..
norelle: 咁我出去食ga la..
yoyo: 嗯..
謙: 你冇人陪你食ar??
norelle: 係ar..
謙: 我地一齊去食ar..
norelle: 好ar..yoyo..我走la..
yoyo: 得la..
朗: 你唔食野ar??
yoyo: 你岩岩都聽到我同norelle講ge野ga la..
朗: 咁.......
yoyo: 你去食la..我想靜下ar真係..
朗: 咁好la..
** 過左一陣..突然朗買左份蛋治比yoyo..**
朗: 食d la..
yoyo: 你特登買上黎ga??
朗: 係ar..
yoyo: 唔該..
朗: 唔洗..你食d la..
yoyo: 嗯..我因間比返d錢你ar..
朗: 唔洗la..你食就得ga la..
yoyo: 哦..

台長: `’*Ar ian°’*!
人氣(28) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文