24h購物| | PChome| 登入
2005-07-11 10:25:07| 人氣49| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

°`____\\\"我和你的承諾×約定 \\\"°`;▃ 第1集..初次見面..

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

~chapter 1~
初次見面..

yoyo: e.....遲到啦.......
norelle: 係呀......
yoyo: 冇位坐啦..我地要兩個位呀.......
norelle: 係呀.....點算呀??
yoyo: 唔知呀......
miss mok: 你地做咩呀?? 唔揾位坐??
yoyo: 我地........
miss mok: 好啦..你坐馮嘉朗隔離la..你坐陸俊謙隔離la..
yoyo: 哦..
norelle: 哦..
yoyo: (坐低左之後..) 好想同norelle坐呀..至衰都係個鐘..今日先黎壞..(自言自語) 唉.......好悶呀.......(自言自語..)
朗: 喂..你自言自語夠未呀??
yoyo: 關你咩事喎..
朗: 嘈到我唔係叫關我事呀??
yoyo: 咁人地悶呀嘛..
朗: 悶就大晒架啦?!
yoyo: 都廢事同你講呀..
朗: 咪唔好講囉..
yoyo: 哼..!!
"叮噹..叮噹.."
yoyo: 唉..落堂la..終於都唔洗對住你d咁既人啦..
朗: (望一望yoyo就走左啦..)
norelle: 做咩呀??
yoyo: 佢呀..人地講下野就話人..
norelle: 下.....你講咩先??
yoyo: 我自言自語針嘛..
norelle: 唔怪得啦..
yoyo: 咩喎..??
norelle: 有d人唔鐘意人自言自語架嘛..
yoyo: 咁我點知喎..
norelle: 唉..上堂啦..
yoyo: 嗯..今堂上咩呀??
norelle: pe呀..
yoyo: 哦.......
norelle: 行la..
**上堂個陣..**
同學a: 阿謙打波呀..
yoyo: 阿謙??邊個黎架??
norelle: 我隔離個個..
yoyo: 好靚仔架佢??
norelle: 係呀..
yoyo: 哦.....去睇下lo..
norelle: 好呀..
yoyo: e..佢真係幾靚仔喎..
norelle: 嗯..
yoyo: 妖......佢隔離個個野..
同學b: 佢隔離個個野都好靚仔..
yoyo: 唔係靚呀..
norelle: 我都覺得佢幾靚仔喎..
yoyo: 唉..我唔睇啦..因間搞到我連前晚d野都嘔埋出黎就唔好啦..
norelle: 有冇咁勁呀??
** 放學啦..**
yoyo: norelle..陪我返屋企..
norelle: ok..

台長: `’*Ar ian°’*!
人氣(49) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文