24h購物| | PChome| 登入
2005-07-05 11:29:46| 人氣50| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

故仔..第42集..

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

~chapter 42~
病好了..

**isa醒返之後..**
isa: 俊...........
俊: 醒左la??唔好郁la..吊緊針ar..
isa: li度係邊度黎ga??
俊: 係阿希間屋ar..
isa: 我又暈左ar??
俊: 係ar..
isa: sorry ar..
俊: 又做咩講sorry ar??
isa: 又要你擔心..
俊: 唔怕la..你冇事就得ga la..
isa: 阿希間屋咁大ge??
俊: 係lor..佢有幾個工人tim ar..
isa: 嗯........
俊: 你冇發燒la wo..
isa: 聽日我要返學ar..
俊: 你身體咁弱.........
isa: 我想返ar..
俊: 咁好la..你小心d ar..
**另一邊..**
natalie: 你daddy同mami幾時sin會返黎ga??
希: 唔知ar..你想見佢地咩??
natalie: 唔係.....問下je..
希: 佢地應該差唔多返ga la..
natalie: 哦.......電話響ar.......
希: 邊個ar??
natalie: mami ar........
希: 聽唔聽ar你??
natalie: 唔聽ar..........
希: 咁你mami會好擔心ga..
natalie: 咁........喂..?!
natalie mum: 你地係邊ar??
natalie: 我係..........
natalie mum: 你地即刻同我返黎ar..
natalie: 唔返ar..
natalie mum: 你地真係......
natalie: sorry ar..mami..
natalie mum: 哼..
natalie: 唔講la..bi..
natalie mum: 喂..喂.........
希: natalie.......
natalie: 我唔中2我mami成日都係為左生意sin比我地一齊ar..我唔中2 ar..
希: 我地可以係一齊咪得lor..
natalie: ...........
希: 乖la..夜la..聽日仲要返學..
natalie: 嗯..
跟住阿希就攬住natalie訓la.........
翌日..返到學校..
natalie: isa..你有咩事記住叫我地ar..
shandi: 係ar..
希: isa應該冇咩事la..尋夜吊左針..
jerry: 吊針??去左醫院ar??
希: 唔係ar..係我屋企咋ma..
isa: 我冇事ga la..
natalie: 咁就好la..阿哥叫我睇住你ga..
isa: 得ga la..
**好快就放學lu..**
isa: 我去揾阿俊ar..晏d sin返黎你度ar阿希..
希: 好ar..
natalie: 小心d ar..

台長: `’*Ar ian°’*!
人氣(50) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文