24h購物| | PChome| 登入
2005-07-04 11:23:30| 人氣46| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

故仔..第41集..

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

~chapter 41~
離家出走了.......

俊: mami..我幫isa搬返去佢屋企ar..
natalie mum: 嗯..好ar..
俊: 行la..我幫你ling la..你唔舒服ar..
isa: 哦.....
natalie mum: 驕生慣養..
isa: 阿俊..唔洗la..我自己ling la..
俊: 老婆你病ar..我幫你la..
natalie mum: 老婆?!阿俊你叫佢做咩ar??
俊: 老婆lor..
natalie mum: 邊個比你娶佢ar??
俊: 我李樂俊只會娶鄭家婷一個ga咋..
natalie mum: 你............theresa.......
theresa: 唔緊要la..我對阿俊有信心..
俊: 老婆..我地走la..
isa: 哦.......
natalie mum: theresa..我同你出去行下la..
theresa: 好ar..
**natalie係間房度聽到晒..**
natalie: 阿希..有機會la..
希: 好la..我地走la..
natalie: 嗯.......
希: natalie..點解你從來都唔叫我做老公ge??
natalie: 我地都未結婚..
希: 咁阿俊同isa都係咁la..shandi同jerry都係..
natalie: 咁你又唔叫我做老婆.......
希: 老婆....
natalie: 老公..快d行la..好重ar..
希: 我幫你ling la老婆..
natalie: 哦..唔該老公..你司機黎車我地ar??
希: 係ar..
natalie: 咁阿哥同isa le??
希: 佢地自己去咋......
natalie: 下.....
希: 唔緊要la..行la..
natalie: 哦......我想寫張字條比mami ar..
希: 你唔捨得ar??
natalie: 唔係..........
希: 咁你寫la..
natalie: 嗯..
**寫完之後..**
natalie: 走la..
希: 哦..
**去到阿希屋企..**
希: 你地黎左la..咁快ge??
俊: 係ar..我地坐的士ar..
希: 哦.......
isa: 我.......好辛苦ar..........(講完又暈左la..)
natalie: isa..!!
俊: 我抱佢入去ar..
希: 醫生le??
工人a: 係度ar..
希: 叫佢出黎la..我朋友暈左ar..
工人a: 係.........
俊: isa..你冇事ar ma.........你唔好有事ar..
醫生: 你出返去sin la..
俊: 哦.........
natalie: 阿哥..你唔好咁擔心sin la..isa唔會有事ga..
俊: 佢兩日都暈ar..佢唔可以有事.........
希: 我帶你去你間房sin la..
俊: 嗯.....
希: li間就係la..
俊: 哦.........
希: 醫生出左黎la..你去睇下isa la..我個朋友dim ar??
醫生: 佢抵抗力好弱..休息下冇事ga la..
俊: 唔該醫生..
希: 你地同我抱li個小姐去客房...
工人a,b,c,d: 係..
natalie: 阿希..去你間房la..唔好阻住佢地la..
希: 哦..
natalie: 好舒服ar你間房..
希: 係咩.......
natalie: 做咩ar你..唔開心ar??
希: 唔係......
natalie: 仲話唔係........
希: 你會唔會後悔跟我黎我屋企ar??
natalie: 梗係唔會la..
希: 咁就好la........

台長: `’*Ar ian°’*!
人氣(46) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文