24h購物| | PChome| 登入
2005-07-05 14:58:23| 人氣64| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

故仔..第43集..

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

~chapter 43~
我要做你女朋友一個月!!

俊: isa..你等一陣..
isa: 哦..
俊: 喂..?!
theresa: 阿俊?!我係theresa ar..
俊: 你點知我電話ga??
theresa: 我問伯母ga..
俊: 你打黎咩事ar??
theresa: 我想見你..
俊: 點解ar??
theresa: 如果你li個月肯成日陪我ge我就叫daddy取消婚約..
俊: 好.......
theresa: 仲有..唔淮話比isa聽..
俊: 好.......
theresa: 咁你而家即刻黎陪我..
俊: 宜家?!
theresa: 係..唔得ar??
俊: 唔係..我送左isa返屋企sin..
theresa: 好..一個鐘頭後見..
俊: ok..bye..
theresa: bye..
俊: isa..我有d野做ar..我送你返去ar..
isa: 哦..好ar..
俊: 行la..
isa: 你去做咩ar??
俊: 冇..我好快返黎ga la..
isa: 哦..
俊: 你返去等我一陣就得ga la..
isa: 哦..
**俊送完isa就去左揾theresa la..**
俊: theresa..!!
theresa: 好準時bor..
俊: 嗯..你記住你應承過我ge野..
theresa: ok..你都係..一個月..
俊: 得la..
theresa: 我地去行街ar..
俊: 嗯..
theresa: 拖住我ar..
俊: 我話陪你冇話我會拖住你隻手..
theresa: 咁你唔好拖lor..我就唔取消婚約..
俊: 好la..我怕左你la..
theresa: 嗯..嗱..
俊: 點解你要咁..??
theresa: 因為我中2左你..
俊: 我地見過幾次咋wo..
theresa: 係ar..唔可以ga咩??
俊: 唔係..
theresa: isa有咩咁好ar?? 我好過佢la..
俊: 中2一個人唔係話好唔好ga..
theresa: 咁我覺得你好所以我sin中2你..
俊: 咁樣你唔係真正愛我..
theresa: 係咩..
俊: 算la..你都係唔明ga la..
theresa: 喂..li個靚唔靚ar??
俊: ok la..
theresa: 我要li個..你送比我ar..
俊: 下.......
theresa: 又唔肯ar??
俊: 唔係..
theresa: 咁就比錢la..
俊: ok........
theresa: 多謝..
俊: 返去la..
theresa: 你宜家住邊ar??
俊: 做咩ar??
theresa: 我想去..
俊: 唔得..
theresa: 又唔得?!
俊: ok..我怕左你la........
theresa: 嗯..
俊: 我住li度ar..
theresa: 幾靚bor間屋..
俊: 關你咩事ar??
theresa: 我要入去..
俊: 下.........
theresa: 行la..
俊: 唉........
希: 做咩li個人係度ga??
俊: 佢係都要入黎..
希: 我有話比佢入黎咩??
natalie: 咩事ar??
theresa: 冇事ar..
natalie: 你做咩係度ga??
theresa: 唔得ga咩??
希: 我有話得咩??
isa: 你做咩係度ga??
theresa: 阿俊岩岩同我行街咁岩行到黎佢叫我入黎坐下lor..
俊: 唔係咁ga..
theresa: 咩唔係咁ar??
isa: 你..........
俊: isa......theresa你走ar..
theresa: 你唔好唔記得你應承左我d咩ar..
俊: ok...........
theresa: 我走la.. bibi..
俊: isa ar............
isa: 你收聲ar..我唔要再聽到你把聲ar!!
俊: 你聽我解釋la..
isa: 唔聽ar!!阿希..我要住另一間房..
希: 下..
isa: 快d ar!!
希: ok......
俊: 唔好ar..
natalie: 阿哥..你比isa靜下sin la..
俊: ok..........

台長: `’*Ar ian°’*!
人氣(64) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文