24h購物| | PChome| 登入
2005-07-04 10:54:49| 人氣54| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

故仔..第40集..

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

~chapter 40~
決定..離家出走..

翌日..
natalie: 邊個禁鐘ar?!黎緊la!!
女仔: halo..你係咪natalie ar??
natalie: 係ar..你係........
希: natalie..邊個ar??
natalie: 我都唔知ar..你出黎ar..
希: 下.....哦.......
女仔: 我係咪嘈住你地ar??
natalie: 唔係..我地都起身ga la..你係..........
女仔: 我係theresa ar..
natalie: theresa?!
theresa: 係ar..
natalie: 要同阿哥結婚個個theresa ar??
theresa: 係ar..
希: hi..你好..我叫阿希ar..係natalie個bf..
theresa: halo..我叫theresa ar..係阿俊個未婚妻..
natalie: 阿希..唔洗同li d人咁有禮貌ga..
natalie mum: theresa?!natalie你岩岩講咩ar??
natalie: 咩wo........
希: sorry ar..auntie..
natalie mum: 嗯..theresa你lo d野入黎sin la..你今晚係度住ga可??
theresa: 係ar..
natalie:下.....!!!算la..阿希我地返房訓la..
希: 哦.........
theresa: 唔該anutie..
natalie mum: 唔洗..真係好禮貌ga你..
theresa:^^**
natalie mum: 阿俊仲未起身ar..晏小小佢會起身ga la..
theresa: 哦........
natalie mum:我地li度有3間房..natalie同阿希住一間房..我住一間房..你同阿俊住一間房la..宜家有個女仔係度..我因間會叫佢走ga la..
theresa: 女仔?!
natalie mum: 係阿俊個女朋友..阿俊玩下佢ga咋..
**阿俊請左..聽到晒d野..**
俊: 唔係玩下ga..我真係好中2佢ga..theresa你當我對唔住你la..我唔會中2你ga..
natalie mum: 你做咩同theresa講埋d咁ge笑ar??你唔夠訓ar??返入房訓多陣sin la..
俊:哼..!!
natalie mum: 唔洗理佢ga..同你講下笑ga咋..
theresa: 哦..
**係俊間房..**
俊: isa..你起身未ar??
isa: 起la..
俊: 我地搬la..唔好再係li度住..
isa: 下..點解ar??
俊: theresa黎左ar..
isa: 佢黎左?!
俊: 係ar..
isa: 咁我地去邊度住ar??
俊: 同natalie佢地商量下la..
isa: 哦.......
**去到natalie間房..**
俊: natalie..阿希..我地想搬ar..
natalie: 搬?!!!!!搬去邊ar??
希: 喂..你唔好咁大聲la..
isa: 我地都未諗到..
希: 去我度住住sin la..
俊: 咁好似唔係幾好..
希: 唔緊要la..我屋企仲有幾間客房..
俊: isa..咁好唔好ar??
isa: 好ar..
希: 就咁la..
natalie: 我又要搬去你屋企住..
希: 怕唔怕ga??
natalie: 我地偷走咪得lor..等mami同theresa出左去個陣..
希: 咁好la..
俊: 我地執好d野..等有機會就走la..
natalie: 嗯..喂..isa..你冇事la??
isa: 仲有少少攰..
natalie: 喂..你仲發緊燒ar..
俊: 下.....
希: 阿俊你同isa去我屋企sin la..我屋企有醫生ga..你話幫isa搬走我諗auntie會信ga..
俊: 咁咁好la.....

台長: `’*Ar ian°’*!
人氣(54) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文