24h購物| | PChome| 登入
2005-07-02 10:04:03| 人氣58| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

故仔..第36集..

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

~chapter 36~
婚事........

翌日..
希:natalie..你起身未ar??
natalie:幾點ar??
希:10:30 la..
natalie:下........?!
希:快d起身la..
natalie:快d ar..你去阿哥個廁所la..
希:嗯..
natalie:唔得..isa都係度..隔離冇廁所去ga la..你換3 sin la..
希:ok..
俊:natalie..你地行得未ar??
natalie:我地岩岩起身咋..
俊:下.....咁我整早餐比你地la..搞掂好出黎食la..
natalie:你度有冇廁所ar??
俊:冇a..isa用緊..
natalie:咁冇野la..哎呀..唔同你講la..
過左半個鐘..
希:natalie..搞掂未ar??
natalie:差唔多la..
希:你今日都係著裙ar??
natalie:係ar..我差唔多日日都著裙ga la..
希:咁又係..
natalie:好掛住mami ar..
希:我有d驚..
natalie:我mami好nice ga..
希:我驚佢唔中2我同你一齊..
natalie:梗係唔會la..
希:嗯..
natalie:出去食野la..夠鐘la..
出到去..
isa:乜你地咁晏ga..
natalie:sorry lor..你趕住見我mami ar??
isa:傻ga你..
俊:喂.......
natalie:ok.....sorry..
希:因間我叫司機車我地去la..會快d..
natalie:下.....唔洗咁煩la..
俊:係lor..我地坐車去都趕到ga..
isa:坐車去都好快咋ma..
希:咁好la....我地坐車la..
natalie:嗯......唔知mami會點le..唔知仲認唔認得我le..
俊:唔知le..
isa:我同你地一樣都係3年前見過佢..
希:isa你都見過anutie la??
isa:係ar..
希:jek係得我未見過..
natalie:唉..你唔洗驚la..我mami真係好nice ga..
isa:係ar..auntie真係好nice..
希:嗯..
俊:喂..夠鐘la..
natalie:行la行la..
去到機場..
natalie:喂..係li班機la..mami出黎ga la..
俊:知la..
natalie:喂.......mami!!
natalie mum:natalie..阿俊.....
natalie:好掛住你ar.....
俊:mami..
natalie mum:今次返黎一個月..好快就走ga la..
俊:你又返美國ar??
natalie mum:係ar..
natalie:一個月咋..我地3年冇見..宜家有得見又得一個月..
俊:natalie..唔好咁la..
natalie mum:乖..mami會抽多d時間返黎睇你地ga la..e.....li個係咪isa ar??咁li個係..........
natalie:li個係isa ar..jek係阿哥個女朋友..li個係阿希ar..係我男朋友..
isa,希:auntie..你好..
natalie mum:乖..
俊:我地返屋企sin la..
natalie:好.......
返到屋企..
natalie mum:阿俊..你過一過黎..
俊:哦.....
natalie mum:記唔記得你個表妹..theresa ar??
俊:記得..上年都見過佢..
natalie mum:姨丈同uncle有生意做..想親上加親..所以我應承左頭婚事ga la..
俊:唔得ar..你見到我有isa ga..我只會中2佢ga咋..
natalie mum:我應承左ga la..冇得反口..等你畢業就結婚ga la..
俊:唔得ar...........
natalie mum:theresa好過isa la..
俊:唔好ar..isa好過佢好多ar..
natalie mum:你地以前都玩得好埋ga..都好熟la..
俊:唔得ar..我唔會同佢結婚ga..
natalie mum:我唔理ar..總知一個月後你就要跟我返美國..
俊:唔返ar..
li番說話比isa聽到晒..

台長: `’*Ar ian°’*!
人氣(58) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文