24h購物| | PChome| 登入
2005-07-01 11:11:34| 人氣41| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

故仔..第35集..

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

~chapter 35~
他來了我家睡......

希:natalie.....不如我地放假去揾阿軒ar..
natalie:你唔驚............
希:我唔驚佢會再搶你..
natalie:好ar..我知佢係美國間屋係邊..
希:嗯..
natalie:今日幾多號ar??
希:21..
natalie:聽日我mami返黎ar..我有3年冇見過佢la..
希:咁咪好lor..佢聽日返黎..
natalie:我要搬返屋企la..
希:下.......
natalie:唔捨得我ar??
希:梗係la..
natalie:你黎我度訓lor..
希:咁你mami.......
natalie:我mami唔怕ga..
希:咁好la..
natalie:嗯嗯..
希:行la..返屋企執野..
natalie:嗯..
佢地執完野去左natalie屋企..
俊:natalie..你返黎la?!
natalie:係ar..
俊:e.....阿希你都黎左ar??
natalie:阿希係我地度訓ar..
俊:哦..係ar..
natalie:做咩咁多女仔野ge??
俊:係ar..阿.......
natalie:你死la你..你背住isa叫第2個女仔黎訓..
俊:唔係ar..
natalie:咁係邊個ga??
俊:係isa ga..
natalie:isa..?!
俊:係ar!!
希:你地唔理我ga?!
natalie:係bor..唔記得左你tim..
希:我d野擺係你間房la..
natalie:係la..
希:你d野我幫你lo埋入去la..
natalie:嗯..喂..阿哥..isa le??
俊:出左去買野..
natalie:哦........
俊:今晚出去食野la..
natalie:好ar..係wo..mami聽日返黎la wo..
俊:係ar..
natalie:我地洗唔洗去接佢??
俊:要ar..12點..
natalie:哦..好ar..好掛住佢ar..
俊:我地有3年冇見過佢lu..
natalie:嗯..
到左夜晚..
natalie:食到好飽ar..
希:我都係a..
natalie:阿希..入黎我間房la..
希:ok..
natalie:你話我地放假個時去美國揾阿軒..你唔驚我會中2返佢咩??
希:唔驚..
natalie:咁有信心??
希:係ar..
natalie:如果我話比你聽我而家好掛住佢咁你點ar??
希:唉..唔好問la..訓la..
natalie:哦.........
阿希聽完natalie咁講之後訓唔到..佢好驚natalie中2返阿軒.......

台長: `’*Ar ian°’*!
人氣(41) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文