24h購物| | PChome| 登入
2005-07-02 12:14:07| 人氣81| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

故仔..第37集..

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

~chapter 37~
最愛的人.....是你..

isa:我走sin la..
natalie:isa..你做咩ar??
isa:冇野ar..
natalie:唔好走住sin la..
isa:auntie..我走sin la..
natalie mum:byebye..
俊:isa..
isa:..........(咩都冇講..望一望阿俊就走左la..)
俊:isa ar..(阿俊知道isa聽到晒d野)
isa:我走la..
俊:我送你ar..(跟住就跑左出去la..)
俊:isa ar..你係咪聽到mami講d野ar??
isa:theresa咁好你咪同佢結婚lor..洗咩再黎揾我wo..(喊)
俊:你頭sin都聽到我唔中2佢ga la..
isa:你mami唔中2我ar..叫我dim同你一齊ar??(喊)
俊:我中2你咪得lor..
isa:我唔中2你la!!(喊)
俊:講大話..
isa:你走ar..(喊到收唔到聲)
俊:你宜家喊je係你中2我la..如果唔係你又點會喊wo..
isa:.......(攬住阿俊..)
俊:我會諗辦法ga la..
isa:嗯......
俊:我送你返去sin la..
isa:我想一個人行下..
俊:你小心d ar..
isa:得ga la..你返去la..
俊:嗯........
俊返到屋企..
natalie:咁快送左佢返屋企la??
俊:佢話想自己一個人行下..
希:做咩送完佢返黎之後成個人down晒ge??
俊:你地入黎我間房..
natalie:哦..
入到房..
俊:natalie..你記唔記得theresa ar??
natalie:記得..好靚女同埋唱歌好叻個個ma..
俊:係ar..(想喊)
希:喂..你做咩眼濕濕ar??
俊:mami要我同佢結婚ar..
natalie:下.......點解ar??
俊:mami話uncle同姨丈有生意做..想親上加親wo..
希:咁就要你結婚ar??你唔中2佢ga ma..
俊:我唔知ar..我同mami講左話我只係中2 isa ga la..
希:咁佢點講ar??
俊:佢話唔理我..總知一個月之後要跟佢返美國..
natalie:咁咪得返我一個..
希:你有我ma..
natalie:唉.......乜mami咁ga..宜家諗返theresa都唔係好靚..唱歌好難聽tim ar..
希:乜你改口改得咁快ga..
natalie:你宜家係咪想死ar?!
希:唔係唔係..
俊:宜家我咁煩你地仲有心情玩..?!
natalie:sorry lor..
希:isa自己一個人ar??
俊:係ar..
希:佢會唔會做d咩傻事ga??
natalie:你估佢係你咩..佢唔會介手ga..佢唔開心自己會去沙灘度坐下..靜下..
俊:我要出去揾佢..
希:你比佢靜下la..
俊:我驚.........
natalie:咪話左唔會lor..
俊:咁好la..
翌日..
俊打左比isa..但係電話唔通..打去佢屋企話佢冇返過屋企..
俊:natalie..阿希..isa唔見左ar..
natalie:唔見左?!
俊:係ar..佢冇開手提..打去佢屋企話佢冇返過屋企..
希:去沙灘揾佢la..
俊:我一個人去得ga la..
natalie:喂..落緊雨ar..
希:isa會唔會一個人係度淋雨ga??
natalie:你快d去揾佢la..以佢d咁ge性格一定會ga..
俊:我行la..








台長: `’*Ar ian°’*!
人氣(81) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文