24h購物| | PChome| 登入
2005-06-27 18:00:38| 人氣67| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

故仔..第32集..

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

~chapter 32~
調位..

到左夜晚..
希:natalie..你訓左未ar??
natalie:未ar..
希:我訓唔著ar..
natalie:我都係..
希:我好驚阿軒會傷害你ar..
natalie:我都好驚阿軒會傷害你ar..如果得返我一個我會唔知dim..
希:以後記住唔好一個人出街ar..
natalie:ok..
希:如果我真係死左你會點ar??
natalie:好傷心好傷心..
希:到時你唔可以好喊ar..
natalie:點解ar??
希:因為我出世ge時候我係度喊..我想我走ge時候大家都係度笑..唔可以喊..
natalie:咁好a..我應承你..
希:你以後都唔準喊ar..
natalie:知la..
希:我唔要再聽到你要同我分手..
natalie:我都唔要講唔要聽到..
希:咁好la..訓la..
natalie:嗯..
希:嗯嗯..
到左第2日..
希:natalie..起身la..
natalie:哦..
希:我地一齊落去食早餐ar..
natalie:邊個煮ar??
希:工人lor..
natalie:點解我尋日黎見唔到有工人ge??
希:尋日佢地放晒假..
natalie:哦.......
希:你想c機車我地定係一齊行ar??
natalie:c機?!你有c機ga??
希:有ar..
natalie:你都未好返晒..我地坐你架車la..
希:好ar..
落到廳..
工人a:少爺..李小姐食早餐la..
natalie:叫我natalie得ga la..
工人a:係..natalie小姐..
natalie:阿希..你屋企有幾多個工人ar??
希:6個lor..
natalie:哇..
希:佢地都係整好間屋咋ma..
natalie:咁又係..10個工人都唔夠..你間屋咁大..
希:你間屋好d..
natalie:嗯..
希:食飽返學la..
natalie:得la..
希:食得咁慢ga你..
natalie:你食得快咋ma..
希:慢就慢la你..
natalie:咁ga..><
希:sor ar..講笑咋ma..
natalie:算la..
希:^^*
natalie:就快得la..
返到學校之後..
希:小心d ar同佢坐..
natalie:得la..
natalie舉高左隻手..
miss yu:咩事ar??
natalie:miss yu..我地好耐有調過位la..不如我地調位la..
miss yu:好la..你地自由坐位la..
natalie:多謝miss yu..阿希..我同你坐ar..
希:好ar..
軒:我一定唔會放過你地兩個ga..

台長: `’*Ar ian°’*!
人氣(67) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文