24h購物| | PChome| 登入
2005-06-27 10:35:34| 人氣38| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

故仔..第31集..

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

~chapter 31~
住在你家..

俊:natalie..你聽日去唔去接阿希出院ar??
natalie:唔la..聽日約左阿軒..
俊:你同左阿希講清楚你就去同佢一齊諗辦法la..
natalie:我唔知點做ar..我唔想佢有事..
俊:咁你都唔可以途避ga..
natalie:我知ar..但係你比我諗清楚sin la..
俊:你唔覺得辛苦ge咩??同一個自己唔中2 ge人一齊..
natalie:我冇你咁幸福ma..可以同isa一齊..
俊:算la..有情人終成眷屬..
natalie:希望la..
俊:我約左isa ar..走sin la..
natalie:唔洗晒la你..
俊:你ar..快d諗清楚la..
natalie:得la..
natalie同阿軒行街ge時候..
natalie:阿軒..
軒:做咩ar??
natalie:你真係好中2我??
軒:係..我好中2你..
natalie:但係你唔覺得同一個唔中2自己ge人一齊好辛苦ge咩??
軒:我唔知ar..我剩係唔想冇左你..
natalie:愛情li d野係雙方ga..
軒:我唔想冇左你ar!!
natalie:對唔住ar..
軒:你走la..但係你小心你同阿希..
natalie:你唔好咁la..
軒:你走la!!
natalie:嗚............
阿希行到出醫院ge時候見到natalie..
希:natalie..
natalie:走ar我地..留係li度會好危險..
希:點解你會黎ge??
natalie:啱啱同阿軒行街個陣同佢鬧交..佢叫我同你要小心..
希:你唔可以為左我有事ga..
natalie:咁你又可以為左我有事??
希:........(無言)
natalie:走la..佢唔知你屋企係邊ga..行la..
希:嗯..
俊:阿希你屋企有冇人ga??
希:有ar..
俊:daddy同mami??
希:佢地出左去做野..遲d sin返..
俊:咁natalie你去阿希度住住sin la..
natalie:哦..
俊:我幫你lo行李la..你地返屋企sin la..
natalie:嗯..
希:natalie你真係肯黎我屋企住??
natalie:係ar..我唔想我地有事..
希:我唔可以冇左你..
natalie:我都唔可以..
希:你以後有咩事一定要同我講ar..我唔會咁衝動ga la..但係你唔可以咩都唔同我講..
natalie:知la..
希:咁我地返屋企sin la..
natalie:嗯..
返到阿希屋企..
希:你訓li間房la..
natalie:你le??
希:都係lor..
natalie:你屋企咁多間房..做咩要我同你一間房ar??
希:我想lor..
natalie:你有問過我咩??
希:咁你唔想ar??>3<
natalie:我.....想ar..
希:haha..咁你等一陣擺d野係li度得ga la..
natalie:ok..
希:你唔好一個出街ar..
natalie:得la..
希:但係你返到學校都要同阿軒一齊坐..我驚你有危險ar..
natalie:佢唔會對我點ga..如果佢真係想殺我ge..今日已經殺左la..
希:但係都要小心d ga..
natalie:ok..我聽日會叫miss yu幫我地調位..
希:ok..

台長: `’*Ar ian°’*!
人氣(38) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文