24h購物| | PChome| 登入
2005-06-28 11:49:32| 人氣74| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

故仔..第33集..

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

~chapter 33~
傷了..暈了..


希:啱啱你聽唔聽到阿軒講咩ar??
natalie:聽到ar..
希:佢講咩ar??
natalie:佢話佢唔會放過我地兩個..
希:你記住小心d ar..
natalie:你都係ar..
希:上堂la..唔好傾la..因間調開我地..
natalie:嗯..
放學lu..
希:返屋企la..
natalie:嗯..
希:我地行返去la..
natalie:好ar..
行行下..
軒:捉住佢地..
希:natalie..走ar..
natalie:一齊走la..
希:嗯..
但係佢地跑得幾快都好..都比阿軒d人捉住..
軒:haha..同我挷起個女仔..個男仔就同我打..
natalie:唔好ar..
跟住natalie按著左個電話..打左比阿俊..
natalie:你咁樣會打死佢ga..
軒:我就係要打死佢..
natalie:li度係阿希屋企隔離個後園..佢屋企人一定會好快黎到ga..
俊:natalie...........(係電話度..natalie佢地都聽唔到..)
natalie:唔好打佢ar..嗚..........
軒:我而家就係要打佢..要比你睇住你愛ge人離開你..就好似你要離開我咁..
natalie:唔好ar.........
軒:同我大力d打..
佢d手下:係..!!
natalie鬆開左d繩跑左去阿希度..
希:natalie..你走ar..
natalie:我唔會走ga..
希:你咁樣會比佢地打埋ga..
natalie:我唔可以睇住你比人打..唔可以ar!!你仲未好返ga..你身體仲好弱..
希:唔怕ga..你走la..我唔想你有事..
natalie:唔可以ar..
natalie攬住左阿希..
希:走ar..
natalie:唔走ar..我唔可以比你再比佢地打..
希:你係女仔..唔可以比佢地打ga..你咁樣會比佢地打死ga..
natalie:阿軒..我知道我咁對你係我唔啱..但係你可以睇住你愛ge人比你ge人打咩??點解你可以咁忍心.........
軒:對唔住ar........停手..
natalie:對唔住ar阿軒..
軒:我地走.......你以後都唔會再見到我ga la..
natalie:..........(無言..唔明阿軒講咩..)
阿軒走左之後..
希:natalie..你有冇事ar??
natalie:好痛ar..
希:對唔住ar..
natalie:你都冇錯..係我錯..
希:係錯ge我地3個都有錯..
natalie:嗯........
希:natalie........你唔好死ar.........
natalie:.........(暈左)
過左一陣阿俊黎左..
俊:點ar你地??
希:natalie暈左ar..
俊:抱佢返你屋企sin la..
希:等我抱ar..
俊:你都傷緊ga..等我抱la..你仲要留返d力去照顧natalie..
希:嗯.........

台長: `’*Ar ian°’*!
人氣(74) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文