24h購物| | PChome| 登入
2005-10-27 02:31:47| 人氣22| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

40%康復中.....

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

26/10/2005
今日較早左鬧鐘起身,之後打左俾肥斌叫佢扶我返學
之後佢叫埋阿soap黎,扶住兩個人由hall行去r1同左十分鐘多d=_=
遲左去上堂,入到去四十五分
之後上左三十五分鐘堂就落堂~~good
dr. cheung又係唔知幾時加左note=_=
上完堂就由阿jack扶我番hall~辛苦哂:p
係房度hea左陣,十二點幾出左lounge敷冰
順便睇埋電視無咁悶~~~
一點幾返房,諗住繼續hea既時候詩畫打黎
原來佢無同學仔陪佢食lunch,叫左我落hall can食
最後都係買外賣上lounge食,因為都幾多人
好慘呀...好多野都唔食得
好在今日hall can既單餸飯有豆腐~~幾好味wor又~~~
食完lunch就同詩畫一齊返房hea~~俾左d相佢睇
我都唔記得有張咁既相.....嚇親佢tim...sorry lei:p
之後佢睇相睇到唔知時間...兩點半都未走
佢走果陣我都執定野去上三點半drawing喇
經過今朝返r1既經驗,我相信要半個鐘時間返舊校
兩點十出門口,三點半去到舊校十三樓.......
足足用左八個字......係荃灣都返到lor=_=
今日又係畫水墨畫....今次要畫人頭象....
唔知點解,本身好精神既我,一聽到阿sir講野就想訓zzz
仲要係好眼訓果隻.....唔知咩事
之後係咁畫,畫左成堂先得一幅畫.....
六點半多d先走,拐左去坐的士睇醫生...
今日睇個醫生好d喇,不過又係整到超痛=_=
但佢話兩日會消腫,之後又真係行得幾好wor
唔知趕唔趕得切陸運呢??但...我真係唔係咁想跑..
之後係太子食完dinner就坐3c返hall
行條斜路落去果陣隻腳好痛....唔落得斜tim.....
返到hall就做nutrition份功課,聽日交呢,唔做唔得
之後再整多陣陸運d野......都差唔多時候訓lu

台長: 文ying
人氣(22) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文