24h購物| | PChome| 登入
2004-07-31 20:10:36| 人氣44| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

日本之旅day5

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

29/7/2004
今日可以八點幾起身,太好喇~~~~
又係hotel食早餐~~抵
坐車去築地魚市場
好多魚呀~~好大條嫁~~~@o@
係果度食左個魚生飯
係貴左d,不過都ok好味
跟住去左淺草寺,求左支大吉既韱,horhor
cary就一抽就中左支凶horhor
佢係黑仔王~~~
係淺草又買左d手信
跟住就同黑鬼分別喇
佢今日回港
我地就去左涉谷
初頭都冇諗住會去,因為好似係得大shopping mall
又冇咩我地岩睇
不過點知俾我地搵到d正野~~~
係手球埸+沙灘手球埸既毛巾~~
好少見到有手球既野買嫁~~
幾貴都買,而且又唔係真係太貴~~~~
二千一百yen--->百五蚊左右啦
買左一條,訂左一條~~~^o^開心
小小係涉谷度終於買到平鞋~~
開心到佢呢~~~keke
我就仲未有收穫........
係涉谷狂影日本人
影到張正相啊~~~keke兒童不宜呢^^"
之後就去原宿~~一條大街
好多舖頭,行左一百yen店
不過成條街都冇野岩我地睇
又係齋睇,冇買野~~~
返到hotel抖左陣就係池袋行街
去左parco,muji,西武行
muji d野平過香港~~
cary同angnis要幫人買d名牌野就冇平lu~~
係車站係左d鏱機既麵同烏冬~~so姐介紹既~~~
yumiyumi呢~~好正呀~~唔知係咪太肚餓&太累既關係呢~~
不過真係好好好好咪呀~~~~~
今日要收拾收拾喇
聽日返港,係度睇d戰利品~~~^o^
今日cary又搞破壞,整爛左廁所個門鎖,好彩佢仲出到黎
我仲未買到鞋,d平鞋全部冇我size.....=.=

台長: 文ying
人氣(44) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文