24h購物| | PChome| 登入
2007-08-25 11:42:01| 人氣85| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

在大英帝國的日子--第十天

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

5/8/2007
今日一朝早既programme係church parade
係度講耶穌.......
唔信教既我真係唔該哂佢lor~~~~
完左之後同個前col.係度吹水~~
佢幾nice~~~好鍾意同佢傾計~~
唔似得其他外國人咁.....都唔岩channel既=_=
佢係咁問香港既野~~haha佢原來仲有leaflet..ac果張
但係outdate左好多啦~~~
幫佢update下先~~haha~~我地宜家有個新camp呀~
多左好多宿位~~而且人數都不斷上升
although自己知自己事........數字係升緊....
但係有d就........ha
係officer mess出面個露天茶座飲野兼吹水
d咁悠閒既日子真係唔可能係香港出現
就算有.....都會唔係對住一大個草原~~~^^
同前col.一齊食lunch~~~再落去搵d細路
今日係sports day~~~大家既氣氛都唔錯~~
係度玩ruby~~但係我未換衫=_=
因為要陪住阿col.,好在佢地都好早就走人~~haha
即刻換衫落去玩啦~~^o^
陳sir~真係唔好意思.....雖然我係officer
但係我既思想仲係好小朋友嫁jar~~
我真係好想同d仔女玩得埋d~~大家都係energetic嘛~~
同陽光玩遊戲既先係我既本性~~haha
同d cadets玩ruby~~超好玩
但係唔知係咪佢地知我係officer又係女仔...
所以佢地玩得都唔放既=_=無奈左lor
之後佢地係度玩sun lotion......多得toby同tammy玩先
好在我都免於戰爭之中~~~hahahaha
但係陳sir因為某d原因~~俾人玩死左~~haha
d女仔玩人就得...俾人玩既時候就發脾四...
唔知人係咪就係咁既呢????
唔知幾時matthew俾人淋到成頭都係sun lotion@o@
仲要成隻鬼咁衝去女仔房門口,係度拍窗
真係好似隻鬼呀~~haha
但可惜connie係入房既時候由於太過激動,拗左柴
帶佢去first-aid....無人應門lor=_=
等我同florance要去guard room....再行番去first aid=_=
就咁用左ice黎敷........都無bandaging
係女仔房hea左一陣又夠鐘返上去officer mess食dinner....
遠到呢.....想死,食完飯又去左hea...
夜晚.....真係悶到想死....
唔係去女仔房就係去naffi,再唔係就去officer mess飲=_=
聽日就有兩個女仔走lu~~祝佢地放榜有個好成績啦

就算我唔可以俾你幸福
但係我都想祝你生日快樂

台長: 文ying
人氣(85) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文