24h購物| | PChome| 登入
2005-10-13 12:21:27| 人氣35| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

BU手球掂呀

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

10/10/2005
今日一早去上gym,又做頭手倒立....
今次練多左手倒立~~拎番個感覺~~feel so good~~
好日都唔返wai hang,今日要返十二點
阿bill lam就遲放我地...shit...
遲左兩個字返到去....好在都無人話~~haha
阿soap以為今日佢返~~返左黎~~超搞笑,佢本身今日day off tim
兩個鐘係gym room同仔仔,肥斌吹水~~好快又到兩點~~
食tea~~出左旺角搵ada,打左陣機~~掂呀~~個鼓越打越好~~
但打完發覺自己大細手得好嚴重.....
去kfc食tea again.....ada個女都出左黎~~
吹水吹到五點幾我就走先~~要返bu練波呢~~
係華輝買埋腳繩先走人,$9,抵呀!!!
六點先去到巴士站,好在唔駛等好耐有車
練波~~今日少左人lu...得番十二個人...........
不過都係咁練啦~~~又話個阿sir七點半先到
點知佢晨咁早到左.........
佢教左轉腰射波,我射波之所以無力就係因為無用腰力..........
不過唔識用力既人會好易整親lor
之後就係咁練射波射波......練左唔知幾耐..........
由於發覺自己大細手既關係,我今日係主要練左手~~^^
可以撐握到個波飛去邊lu~~~但係竟然唔記得左點樣走右手lor
笑死左波子同阿丸......haha
等左好耐,個阿sir終於走喇~~我地就練自己野lu
d男仔都仲係一黎就開game......我地女仔就練四角
仲有就練傳波同走動射球
之後練左一陣浪,唔錯唔錯,大家都上手得幾快~~今年有望喇~~^^
練完波返hall沖涼之後同波子去左九龍城食飯
原來波子住九龍城都唔係成日係九龍城食飯的
佢又俾左支波子汽水我~~仲有d相~~佢自己整的~~幾靚嫁
係茶餐廳食~~十點幾食到一點幾~~好野呀~~
返hall就訓lu,聽日要去拜山

台長: 文ying
人氣(35) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文