24h購物| | PChome| 登入
2006-03-17 05:25:48| 人氣34| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

放肆了~~~"我和我的capacinno"

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

16/3/2006
奇蹟地起到身上八半~~上堂都要無訓過
俾十個勁自己先~~^o^
之後上dr. lau就睇video,之後吹水.....
我就同angel兩個自已吹~~交功課~~~
落堂~~去左荷里活睇"天生一對"
呢套戲呢....就好多廣告位lor=_=係咁有骨氣同西鐵..仲有側田
不過比想像中無咁胡鬧.....同楊千華平時既戲路唔同左~~
不過亦不失不少笑位~~^o^
睇完就去左食pizza hut~~yo~~~
豪到呢~~三個人食左四個茶餐有五杯野飲
我同阿jack就一人兩杯野飲,angel就一杯野飲加雪糕~^o^
食完就開始shopping之旅....angel又係我地既說服下走左堂:p
我地真係壞同學黎既jei~~hehe^^"
去左打機~~~見到部幾乎絕左跡既槍game~~即玩~~勁正~~
不過就生疏左喇:p
打完就去sport舖頭睇野~~買左八十蚊既nike沙灘褲~~
講好左嫁喇~~夏天一齊去沙灘同陽光玩遊戲~~^o^
唔知做乜,成日以為聽日係星期六~~好期待windsurfing呢~~keke
行到六點幾就走人,返hall執野回一回家~屈指一算........
自從農曆新年之後就無真真正正咁返過屋企~~
係屋企洗左衫~~睇電視~~第一次睇天幕下的戀人
同阿媽家姐係酒樓食飯~~~好搞笑~~
今日大家講野既氣氛咪幾好~~~~返到屋企已經十一點lu~~執番野走番hall先
返到hall就曬衫同沖涼~~~
一點幾先去人地房打雀~~~有幾蚊進賬~~不錯不錯
但係就打到五點........真係以為唔駛再返學
但係聽日係有堂.....不過就係四半先上堂之嘛^o^

台長: 文ying
人氣(34) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文