24h購物| | PChome| 登入
2004-10-30 00:58:36| 人氣57| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

捱過了.....

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

29/10/2004
今日食屎地上左足總拎料做功課
真係勁係屎,答d問題答到遊花園咁
又話唔俾影相又點又點.........
不過都算佢好,俾左三本都ok多料既report我地
以為足總食屎jei
估唔到手總仲食屎
話要下個月先開會wor......>.<發神經嫁
等你一個月就蚊都訓啦
問下佢地有冇report啦,冇wor>.<
咩會黎嫁,乜都冇
怪唔知得手球發唔起啦,想搵少少料都咁難>.<
好彩今日唔駛去開sponsor個會jei
唔係就人都癲呀>.<
返到hall就整一整d料先
之後就去左上堂喇>.<飯都未食呀.........
要等到放dance/t & m先有得食.......tea
今日dance堂教牛仔舞~~哈哈~~玩得勁正
不過今日好多人走堂,吳太即刻燥左=.=
之後我又踩左佢一野.......死得>.<
好彩冇咩事jei,唔係都唔知點收科呀-.-"
但係吳太又讚我跳得ok wor~~korkor~~
之後好趕咁去左食tea,好彩唔駛等到六半先食~~
上t & m堂,我地個present gap左一gap.....
做computer lab又搞到我頭都大哂@.@
係hall執左陣野先煮飯食
豆豉鯪魚again.......
之後就要搞d soc polo,d錢仲未收哂呀>.<
又要打電話confirm study tour既人數
不過今日已經算好喇,冇琴日咁多野做~~~
捱多幾日應該會好d喇~~俾心機撐埋佢~~~~^o^

台長: 文ying

您可能對以下文章有興趣

人氣(57) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文