24h購物| | PChome| 登入
2004-07-04 03:30:09| 人氣277| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

冇鬼用!!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

現在係凌晨三點.

我諗我明天死梗......

今日其實我係八點放工,我以為你要加班.所以就返鰦屋企抖下.

諗住等你打電話俾我,我就去接你.

點知....我鲻著鰦....可能係得滯..我一直鲻..一直鲻...

直至剛才兩點鐘先醒......

仲發緊夢諗緊點解今晚你唔打俾我呢....

於是睇睇手機先發覺..手機係唔知幾時關鰦機...(可能係返工時,熄鰦機.放鰦工又唔記得開返)

我即刻開返部機,睇到你傳來的信息..”我在你家樓下等你,不見不散!!!”

再睇睇傳訊時間...係晚上約十一點...

嚇到我立刻衝落樓..睇下你仲係吾係度.

唔知咁算係好彩係唔好彩.我沒有看見你的身影...

有點不知所措咁走返上樓...呆坐..

想發個信息俾你,但睇睇時間又怕會嘈醒你..

唯有係呢度發下嗡風..希望你會睇到我既懺悔啦..

”對唔住呀!!!老婆大人~~~要你等我咁耐,唔會再有下一次!!隨便你要ṃ要斬~~我都預鰦~~
你唔好嬲啦~~
我聽日一放工會打俾你架啦!”

台長: 獅子王mamio
人氣(277) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 彩虹同志(同志心情、資訊) | 個人分類: 心情 |
此分類下一篇:誰是小白臉??!!
此分類上一篇:妳是我的草莓~

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文