24h購物| | PChome| 登入
2006-06-19 23:15:06| 人氣36| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

吉隆坡之旅四

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好驚。

上一篇紀下對吉隆坡的不滿,原來不止我一個有此感想。cas部門的大老闆今晚為了我和另一個同事出頭,拍枱鬧酒店的職員,不過仔細聽下,原來佢的不滿比我更大。導火線是我們先把一些信件和工作證放在counter,但不知何解,有個同事的證件分開送到房間,而另一個和佢同時check-in的同事又未收到證件。我和另一個同事打算先問counter是否已經另外送到房間,但查了半天也未查倒,只話佢地係收倒咁多。後來大老闆走過來,二話不說就肯定係對方唔啱。然後說下午發覺酒店對面有工程,好嘈,已經向酒店投訴,但發覺仍然係咁。如果今晚我地是但有一個同事無覺好瞓,佢就cut咗信用咭,唔會比一毫子。我們開頭以為佢講笑,點知佢越來越認真,仲唔理我同同事,直接同職員理論,要佢叫general manager來。個職員唔理佢,佢仲拍枱......

終於個唔係咩職位的人拉埋我地一角,見佢的態度,只可以嘆一句"今時今日咁 o既服務態度點得呀?" 大老闆一五一十咁講不滿,1) 等check-in等咗半個鐘 2) 我地早一個半月已經book咗房,但竟然有幾個同事包括大老闆要在大堂等另外半個鐘先可以上房。而個大老闆仲未來得設上房就要開會。3) 有同事投訴房間對著工程,好嘈,問個大堂counter,話夜晚唔會,但而家仲好嘈。4) 信封事件。個所謂經理其實態度都好傲慢,佢竟然話重未有投訴,可能係我地呢group人的問題.....有冇搞錯呀?最後,佢只係話會跟進云云,承諾會暫停對面的工程。如果我地再唔滿意,一個幫我地換房一係幫我地換酒店。

呢個cas的大老闆我本來對佢冇咩好感,因為佢地幾口花,而且仲有少少多手,不過佢唔理咩,先撐同事呢種行為,另我改觀。佢仲未去過公司個booth,明天希望一切順利,佢好惡,我唔希望聽日比人拍枱鬧果個係我。

今日終於到會場做嘢,講真真係好頂唔順呢度的人的工作效率。只係好少嘢,由星期日早上十點整,如果以香港的工作效率,半日都應該搞掂。只係組裝傢俱吧!搞十幾個鐘?我地個booth只有54平方米吧!原來話今朝早十點交場,到十二點,到一點,到三點半,到明天。好驚,幸好今日下午來的同事都係普通經理,佢地會唔會在背後話我我唔理,最緊要明天九點前各大老闆過來冇嘢好講就得。唉,個場八點半先開門,希望半個鐘內我可以搞掂。

明晚有VIP晚餐聚會,無端端要做司儀.....冇人之前講過喎.....加人工呀!!!


台長: Michelle Mak
人氣(36) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 工作甘苦(工作心得、創業、求職)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文