24h購物| | PChome| 登入
2006-06-19 13:14:47| 人氣40| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

吉隆坡之旅三

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

不敢說香港人的辦事效率是最高,但可以肯定都比大部份地方為高。只是兩日多一點,已經開始討厭這裏的低效率。

由酒店check-in那一刻開始,已經沒有太大好感。只是簡單的程序,往往要等上十多分鐘。早上吃早餐時,向侍應要一杯暖水,兩天以來我都要叫第三次,才有人慢條斯理地拿過來。

今天早上終於開始工作,首先到登記處為其他部門的同事拿工作証。發覺欠了五六個工作證,立刻請工作人員補辦。如果以香港的服務來說,必會說一聲,不好意,但呢度只會慢條斯理地叫你寫多次人名,唔會覺得是自己錯,好似係你煩佢咁。好,寫完比佢,我問佢幾時過來攞,佢話而家啦!好,咁我企o係度等,跟住佢見唔對路,同我講十五分鐘返來攞。好,十五分鐘.....但只係幾隻字咋喎....
如是者,半個鐘頭後我返去攞,點知發覺佢打錯公司名,有冇搞錯......仲要在我面前兩個工作人員互相指責對方......問佢幾時過來攞,又係果句"而家都得,十五分鐘過來攞吧!" 我把問題問多一次,確保我冇聽錯佢講o既嘢,又話而家,又十五分鐘......但,冇錯,佢叫我等十五分鐘。
半個鐘後,我再去攞工作證,火都嚟呀!!!其中三個工作證又打錯公司名。我公司個名係怪啲,但我有寫清楚喎.......唉.....救命!今次佢又叫我十五分鐘再攞過.....

但願神保守呢幾日平平安安順順利利。今天晚上就會見倒果幾個不友善的高級同事,希望一切順利,沒有位比人入。

要對自己有信心,而家我代表的不是自己,而是老闆!別要怕他們!!!!求神賜我力量。

台長: Michelle Mak
人氣(40) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 工作甘苦(工作心得、創業、求職)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文