24h購物| | PChome| 登入
2004-04-04 01:07:00| 人氣9| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

護苗-JenNiFeR*

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台







今日晨咁早就去左學普通話...煩到死#唉!

之後學完...番屋企沖完涼...跟住又番學校啦!好釆個GuitAr o係學校...去到WanChaI既時候.我打比AmY問佢去左邊度...跟住一齊番學校~

我地本來諗住叫阿SiR教我地隻歌點彈...佢話呢隻歌好難ga喎#

所以我地就決定左唔彈啦@YeaH!

放左GuiTaR之後我去左尖沙咀行街#去左睇衫.睇禮物.睇袋.睇鞋.

好多野都好想買呀!><

番到屋企之後)))

冇咩野做...訓左一陣間#

之後食DinNeR*

跟住睇〝護苗〞!!!一路睇一路同kk講電話.又一路包禮物!

終於見到我個好朋友+阿妹-JeNnifEr既出現啦!好得意呀!><

跟住冇幾耐IrEne同rOy打黎@我CuT左Kˍk...

同左佢地傾電話#仲打埋比IriS.So oN同埋冇出到聲既彈弓鞋傾計...一直傾到12點幾先收線

我問jEnniFer有冇幫我問阿RacE個簽名...但係佢話得RosAnnE*唔梗要啦 !唔該哂阿妹幫我 !

下次再同阿rACe合作.記住幫我呀!

AnywAyˍ唔該哂!錫哂你x100000

台長:   #Yi...
人氣(9) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文