24h購物| | PChome| 登入
2004-03-23 01:33:49| 人氣44| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

土著?!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台






今日一朝早番到去CheRry就比左I.S 張講稿我*唔該哂你幫我打呀!

◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆

之後就係PsHe>又DicT啦...我諗應該今次最多都係錯2個字掛...可能會FulL marK既...今堂開始教一個新既toPiC-今堂教《壓力》喎~仲做左個text Tim...但係我係一個壓力都〝冇〞囉?!跟住mS So話...冇壓力又唔係一件好事?!又話咩冇推動力去做野*但係我寧願冇壓力都唔想好似小姿咁啦~佢太多壓力啦...樣樣都擔心~放鬆D啦~小姿*

跟住EnG.>又dicT@錯左一個呀!跟住都冇咩野發生啦*

reCezz>Ms.tanG遲左...搞到又遲左去sEt taBle...成個rEcezz冇哂...

MuSic>悶---///

HomE.E>今日上cOoKerY - 煮『老少平安』,鬼咁難食...食左一啖,就〝島〞哂lu...

lUnCh timE>今日C-graDe PatRicK VS NicoLauS#唔知邊個houze羸左呢?! 跟住就採排左2次一陣I.S PreSentAtioN~今日AbigailL又喊啦...成日都喊.都唔係細ga啦...ViViaN真係慘呀!同佢一組~

I.S>終於到I.S啦!Ms.wAn始終都係要Gp1開始先...又要等到第6組先出去...成2堂I.S...最fUnnI既係-SoPahG o個組一直比人問問題.問到都唔識答...WinGWinG仲同AmY一齊狂問佢地問答...搞到都唔知答左d咩...

AftEr scHooL>今日1-20上〔高露潔〕個普通話班~所以今日同巴巴&GugU一齊走啦...之後我見今日冇咩HW.聽日又唔洗QuiZ+dIct*所以又去左行左一陣間街啦...諗住買條電話繩...點知Kalm’s(全場on SALE 50%)度睇下有冇大口仔既電話繩啦(因為sAnrIo我只係鐘意大口仔+小小鐘意o個隻bABy ciNNamoN)...得番D核突既hEllO kItTy...咁就梗係唔買啦!咁鬼核突...跟住咪順便去埋o個間唔記得左叫咩名既o個間野同埋商務囉...o個間野竟然今日盤點...唔開@跟住咪去商務囉...見到有條電話繩係1月ga...但係我又考慮梗買唔買好喎~因為o個條電話繩既介指係紅色...都唔明點解次次1月都係紅色...咁鬼核突...你話piNk都唔錯呀~紅色...但係算啦!我始終都係買左...因為我覺得個PatTeN幾靚~好啦!今日都買到電話繩!番到屋企都5點幾lu...6點幾o個時同小姿傾電話@o係度討論呢個bAby CinnAmOn好D呀?定係麵包超人好呢?!佢就話baBYCinNamoN我就梗係支持麵包超人啦!小姿竟然話麵包超人係〝土著〞(意思:大陸野)激死我啦!!!麵包超人係『maDe In JApan』 ga!!!算~我唔嬲小姿!以後要記住啦!

台長:   #Yi...
人氣(44) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 校園社團(社團、班級、校友會、同學會)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文