24h購物| | PChome| 登入
2006-05-08 19:33:49| 人氣42| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

二日一夜長洲之旅

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今次係我同子崙第二次既香港旅遊

目的地係長洲

我地租住既地方就係東灣個邊

而住既地方總算是不過不失

我地擺好完野之後就去我地都無過既張保仔洞

我地係另一個碼頭上船

隻船只係一般既細魚船

雖然有點兒破舊

不過好有風味

坐左大約四五分鐘就到左

我地一上岸就沿住路牌既指示行

行左二十分鐘到就見到個洞口

我地一心以為個洞口雖然會好窄

不過會係平地

點知原來個洞口係地下面要爬落去

而且比我們想像中還危險

所以我們就逃之夭夭

不過我見到另一個家庭

個舅父同佢二個姪就好勇咁落左去

之後點....無人知....

之後我地就繼續行去五行石

五行石係經嚴重風化而演變成既地形

不過因為潮漲既關係

係岸邊條石路浸左

最終只可是遙遙相對

接著我地搭番船出去

之後我地沖完涼出來行街食飯

說真的長洲無咩好行

我地選擇左一間係碼頭邊既餐廳食飯

我地重坐係避風塘既旁邊

景色真的很漂亮

食完飯之後就回去休息

第二日因為要十二點交鎖匙時既關係

我地交完鎖匙之後

就去長洲著名張記魚蛋粉

實際上其實焦咩咁特別

價錢重幾貴

之後就搭船回去

二日一夜既旅程完畢







我知道你是第一次和女朋友倆口子

在離島旅行同過夜的

我很榮幸呢

我知道我是你最重要的

而且是你最愛的人

所以你願意奉上你的" 第一次 "給我^^

其實呢次都算是我同你拍拖半周年紀念旅行

我地要努力工作

之後一齊去台灣玩番一餐

台長: maggie
人氣(42) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文