24h購物| | PChome| 登入
2006-05-04 21:17:19| 人氣22| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

工作工作再工作

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

大家我已經找到一份長工(協康會做護理助理)

心情有D矛盾因為真係好遠成個鐘頭車

而且重要轉兩程車

加上係山上面間直係迂迴曲折

不過另一方面都幾開心

因為呢一份都算是我理想既工作

好有挑戰性

而且亦都需要更多更大量既耐性同愛心

再者可以學到好新既野

例如點同自閉丶弱能人士溝通...

我一定會愛上這份工作

原因???????

我負責個班D小朋友好可愛

對我好熱情

完全同正常既小朋友無分別

唔知點解

今日陪左佢地上堂同食飯

覺得好似我班仔仔女女

好想照顧佢地

好想令佢地可以嘗試接觸更多既新事物

可以容易被人接受

等第時可以融入呢個社會

希望我可以勝任呢份工


㊣㊣㊣㊣㊣㊣㊣㊣㊣㊣㊣㊣㊣㊣㊣㊣㊣㊣㊣㊣㊣㊣㊣㊣㊣㊣㊣㊣㊣㊣㊣㊣

給你的一番話:

我知我就黎要番工

唔可以好似以前咁

當你唔返學既時候就可以見面

不過我答應你

我一放假我一定用黎陪你

陪你遊山玩水

陪你穿舟過省

我都好想成日可以陪係你身邊

不過你都知道我們正值並患難之際

不可能像以前的休閒自在

總有一天我們會被

登登登登,登登登登既音樂聲圍繞

再也不分開



台長: maggie
人氣(22) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文