24h購物| | PChome| 登入
2005-05-31 17:43:48| 人氣64| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

普通話既test 好緊張刺激呀

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

五月二十三日 (一)
上個禮拜既工作都仍然延續至今個禮拜, 起左3/4 條裙既紙樣 , 問過Danny 仔, 佢話KO , 緊係即刻罷筆啦, 雖然本來今日係交Evening project 日 , 但全世界都交唔到比danny仔, 可憐!!

五月二十四日 (二)
費事聽日danny仔追我數, 諗住交左個簡易既jacket project 比佢塞住佢把死人口, 所以今日係影印+畫野, 好早之前交左個四個sketch 比佢, 但我都已經唔記得畫左邊四個, 所以唔知點四揀一, 唯有畫過新既一個la, 反正佢老人家都冇記性, 邊知ar ….. 覺得好靚, haha ….. 用左 Miss Sixty 個Brand name 同埋佢d Research , 勁靚 !!

五月二十五 (三)
果然比我批死左,, 一番到去就追我數, 一見我有野交, 緊係心花怒放啦, 仲要我係第一個靚女番到 , 仲唔笑騎騎咩, 仲話我呢排仲咩靚左咁多, 可想而知佢心情幾咁靚 …..之後就車好個top, 同個下身mock, 7pm 先走, 叫做幾順利, 但其實都覺得唔洗做咁耐, 時間過得好快好快, 我同toto 講: “好驚自己有d 暗病, 可能我做做下野, 中途去左做其他野我唔知 “ 車完都夜夜地, 好攰!! 夜晚Vanessa 打黎 , 好掛住佢a … 好似好耐都冇見過佢個幾week la…

五月二十六 (四)
今日打破左我有史以來最遲走既紀錄, 我同麥子, meggie, toto, 心做到11pm , 做到比下面既管理人員趕, 我地先肯收手, 本來今日係day off 既tim a, 由我1030am番到去, 食埋早餐11am , then開始車, 做左足足12hrs , 攰到想死, 麥子仲做左13 hrs, 問你怕未?
今日既戰績係車左5/8 既下身, 仲爭少少…. 唉, 我要努力呀, 大家都要一齊努力 !!!

五月二十七日 (五)
今早toto 打比我, 佢唆擺買番我本來唔夠既黑色紗, 其實佢自己想去S.S.P. 想我陪佢, 唉, 算啦, 我又應該要買既, 今日行動好迅速, 用左45mins 既時間就買完晒, Good!! 番到學校, 用左4hrs 就ko 左佢, hahah….都ok 滿意la, 仲有d detail 位要執執, 仍要努力, toto 已經畫晒生產圖n’ 3個outfit la , 我都要加加油!! 之後番大陸, 去左昌記度做bag’s board, 等麥子send d photo 比我 , 點知發現比左meggie scan , 真係唔該晒a !! 小豬豬 ~~~

五月二十八日 (六)
畫好左個bag ‘s board outfit, 但仍未見到麥子online, 覺得佢應該invisible 左, 諗住博下啦, yeah! 成功比我博到, 隻死野真係到 ,所以話有時機會真係自己爭取~! Send 過黎先發現個腦係56K, 慢到P& K !! Shit !! send 到過已經係幾個鍾後既事, 仲要係send 到一半, 好彩開得到咋, 唔係真係食晒屎! Then 用photoshop key , 點知個一刻先發現自己之前未試過用, 唔識key lo, 用左個幾兩個鐘先舞掂佢, 都叻叻地啦!! Kekeek….

五月三十日 (一)
番到去個個都忙住交學校個design 比賽, 因為今日deadline, 但我冇諗住lo~ e…… 我自己知自己事la, 畫野又唔係好, 唔湯又唔水咁, 冇謂獻醜啦, 再加上聽日仲要PK test tim, 早d 番去溫書, 好過比賽又裸唔到獎, test 又肥佬, 兩頭唔到岸a ma …. 聽到meggie 話琴晚通頂整呢個比賽d野, 都好擔心佢今日溫唔到書, 希望佢溫到la~

五月三十一日 (二)
今日晨早就要普通話test, 即係exam! 普通話堂咁早就咁齊人, 幾難得一見! 我同麥子坐第二排, 兩個鬥唔識, d 勁人坐到老遠咁, 唉…..心知死梗!! 哈, 好彩meggie 仗義相助, 唔係佢識 ,而係佢隔離個位—呀心識, 佢好醒, 用SMS send d MC answer 去麥子度, 可惜最難既睇拼音寫漢字個度唔識, 佢又唔識打中文字, 佢威到用紙寫比我 !!! 好感激佢! 仲有一部份, 睇拼音然後讀番出黎, 我同麥子兩個又唔識, 好彩又有奶茶相救, 唔係又係死得 !! 個過程幾咁緊張刺激 , 中途奶茶裸埋麥子份paper 去翻譯, 麥子用筆袋遮住,搾住支筆o係度扮寫野好好笑 ~~~ then lunch 後係pk test, 好平安渡過啦 ~ test之前真係溫到好想嘔, 透唔到氣咁lo ~!! 考完即刻將d野拋諸腦後啦, 爽晒 ~~~

台長: Law 米蟲
人氣(64) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文