24h購物| | PChome| 登入
2006-07-25 21:10:16| 人氣50| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

哈哈哈...你呀

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台



果日同個客去大澳....
一見到佢....
哈哈哈哈
我就諗起你了......
真係好得意....
仲要見到唔只一條喎......

唔知點解呢...
我今個月開心返好多呀....
可能又有一份暫時黎講的好工啦!!!

雖然少人..但都好似各懷心病咁....
我好似係最唔受歡迎的一個咁...
希望我冇估錯啦....
我相信我人緣唔係咁差既...
不過我都好擔心...
因為我都仲未學識點去保護自己...

不過唔緊要...
老公會教我的....
我亦都會聽老公話會扮傻架了

仲有幾日就見到你了........
好緊張呀............
你呢??????

我要你食晒條大眼雞..................!!
呵呵呵呵呵


台長: 精靈美寶
人氣(50) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文