24h購物| | PChome| 登入
2005-06-16 00:33:49| 人氣26| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

婆婆

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

六月十五日
五月初九
天下著好大雨...
婆婆走左喇...
佢唔再有痛苦喇...

早兩日,
我地都日日一放工就去醫院,
到十點幾睇到呀婆入睡先走,
大家見婆婆自己都好疲倦,
我地都好唔開心...
仲好記得前日我地睇婆婆時,
佢一下大力咁拍落我隻手,
我又握住佢隻手講:"無事咖呀婆..."
呀媽話:"佢係柏龍呀,好臭脾氣呀佢..."
呀婆就以好少力氣既手好似婆仔咁揚一揚,
"唔好話佢啦..."佢係示意
我真係好記得...

不過以後都唔可以再叫佢喇..
"呀婆...."
我地所有人都好錫你咖....

今日我地一齊0係醫院同呀婆講再見,
我都有握住婆婆隻手,
"...婆婆,我係柏龍呀,你無事咖..."
心想,我係第一個男孫呀...
婆婆走喇...
佢點都要等埋姐夫先走呀...
大家都真係好傷心...
痛哭...
因為大家都知道呀婆只會活在我地既心入面...
呀婆,其實你好叻咖,
生命力又好強,
我應承過你我會好好照顧媽媽同家姐,
我一定可以做到咖...
婆婆你唔洗擔心我地咖...
好記得呀婆以前成日叫我:
"喂呀柏龍..."
"坐啦柏龍..."
"放工0拿柏龍..."
"記得比心機讀書呀,柏龍...唔好負呀媽咪心機呀..."
呀婆,我好掛住你呀...

婆婆,我地所有人都好愛你咖....

台長: 韋伯
人氣(26) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文