24h購物| | PChome| 登入
2005-05-09 01:12:54| 人氣44| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

大長今

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

“ 任何人都唔可以教我放棄,
我唔會放棄咖 !! ”
係你喇…大長今

一套要我叫呀媽集集錄,
唔睇我會死既大長今,
係你喇, 李英愛
嘩…點會咁好睇咖,
收視又爆,
仲要爆完再爆…
大結局有50點收視,
Bar連波都唔播播長今,
好勁呀….
我真係好唔想韓尚宮同鄭尚宮死呀…..
多裁軒既鄭雲白,
教醫女既主簿申益必,
醫女同學仔信非, 調同,
仲有濟州首醫女張德,
長今個friend連生, 昌依, 騰雞尚宮憫尚宮,
死人今英, 令路, 催上宮, 催判述,
仲有個左頭左世左承相吳兼戶
長今媽媽朴明依,
好笑既老公老婆姜德久同德久妻,
長今愛人憫政浩,
當然仲有大長今徐長今…..!!
仲有咖仲有咖仲有好多人咖……….
我好掛住你地呀,
唉, TVB 呀 TVB….
長今咁快大結局咖….

我唔要睇 ”醫道” 呀….

台長: 韋伯
人氣(44) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文