24h購物| | PChome| 登入
2004-10-08 19:25:36| 人氣62| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

8/10(五) 我並不快樂

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呢個禮拜勁忙呀~!!!都無時間寫日記添~.~"
今年有2個SU後選內閣~開始宣傳左一個week啦~!!
哈哈~maly你地一定掂梗ge!!!
今朝maly同我講佢d所謂的"擔心"
真係...大無畏呢!!!你地個勢咁勁~四社社長+Headpre撐喎~
仲有咁多fans呢~~哈哈~~贏硬!!!!
上當年我地主閣,又係以為低form投晒隔離~
點知係自己晌到嚇自己^^
見到你地咁認真~我地都放心交SU俾你地呢~!~!
劉sir對我地班EconGirls整俾佢張E-card無咩反應囉,有d失望添!


琴日...
Ms.Yip晌香港站pk,勁唔小心囉!!
行步路都吉下吉下咁~好像好痛,好嚴重"
佢bf返左來hk,但而家ms.yip隻腳咁~都幾難四圍拱喔>.<慘慘~
放學要練oral囉~等到我5點搭3...有點兒無奈=.=
同津津+呀康+另一個7s一組~哈哈~
我第二次同呀康練啦~勁橋~
可能第三次都係架......


Wednesday...
PE堂我,Dor,Zu教十八步~哈哈~我覺得算唔錯啦!!!
但勁激氣囉~我地要再錄多一次跳課間操!!!
低能架!!而家係佢技術上出現問題播唔到,
係佢自己的問題~!!仲好意思要我地要錄一次囉!!
排隊果時大鄭sir向我地出氣囉!!!

劉sir竟然無返3日學,無端端多左5堂吉堂~


2/10
ThxThx~~~Hidy~!!
好耐都無同你傾計傾足一個下午啦!!



時間是.....
既可忘記一個人的存在
亦可肯定一個人的位置

台長: pk
人氣(62) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文