24h購物| | PChome| 登入
2004-10-14 19:11:11| 人氣58| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

14/10(四)分秒必爭...當趕車的時候

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

最近好忙呀,連我最鐘意寫的diary都唔得閒寫,
diary~好對唔住你呀!!
今日媛病左無返學呀,無見佢成一日呀~
朝早要去hall幫手,我同maggie勁9晌後台做hw~
grand-mother,詩琴無得"9"~~~~~~呵呵!!
GEOG堂又有得去FieldTrip呀~但晌禮拜六呀~
好似係去嘉道理農場?!?(算啦~我唔鬼記得左~)
得七個人去~我同zuri無舉手去呀~
我其實好想去呀,(有邊個唔想去玩呀!!)
但是...唸到我的a-level,唉~都幾愁!

好野~~~~旅行上山頂~~~~~幾有新意呀~~~
好過去赤柱果d......(我覺得)
PE堂表妹同yiman教跳舞,條舞就一般啦!~
但shanshan已經勁有心機教!!辛苦你啦,shanshan!^3^
哈~~最衰無得晌hall度跳啦~唉!!!
如果唔係,miss.yip就有得笑啦!!!!!!!

今日我好犀利呀!!!!幫connie慳返$500呀!!!
connie仲請左我食lunch添呀!!!ThxThx
原來佢放左個銀包晌我個細袋度!!
coz佢上堂pe堂之後放在落我個袋度,
唔忘記get,又無同我講放左落黎!!!
到今堂pe堂先發現",好在仲未去親id card乍佢~!!!
Heidi成日都好好笑呀~~~~~~!!!好傻傻呀!!!

Winko都有來同我地食lunch,
佢個死人頭~晌度話我同carrot好鬼fd!!!
勁衰呀~又整我去carrot度~!
劉麗媚勁衰呀!!!勁bear住winko晌學校出現!!!
呀笨同winko不停晌度改埋d"粗口名"

今日果3堂econ勁辛苦,聽video>.<"!個頭爆痛呀!!!
劉sir無返半個月學啦~~~~~!!!
唉!遲d有排補課...仲無時間溫書添啦~

放學同zuri,ms.yip一齊走~~~勁講carrot呀~!
我都覺得我好衰添...話晒都算係識佢...=.="

台長: pk
人氣(58) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文