24h購物| | PChome| 登入
2005-04-20 23:18:45| 人氣85| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

20/4 絕對空虛

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

"不過很多早就溫習過的課文好像很多都忘了
老了...腦袋正在退化中...(~"-_-)~ "

哈~~~我剛剛睇完你個diary呀~~~~~~嘿嘿~~~~~~~~~tina~~~~~
我超級同意==>"腦袋正在退化中"
應該要記果d又忘記...
唔想記果d又忘不了~~~~~人就是這樣~~~~~~~~
你的文學要加油呀~~~~~~~~~~~~~!!!!!!!!!!
SUPPORT YOU~!!!!!!!
我就爆得閒...悶到要死啦.........
我個兩科吹脹媽寶都考埋.......劇>>>>>>>愁
放榜果日等死......
好在自己仲有科MS俾我hea下d時間乍~~~~~
唸唸下...MS都叫做最保障個科啦.......
起碼無野記...唔洗驚"腦袋正在退化中"~~~
哈~~~天日開始溫MS~!~!!!!!!!
相信會係溫得最輕鬆果一科呢~!!!!!


今日同my heart一齊食tea,行MK~~~~~~
ThxThx~~~~~你陪我呀~~~~~
我超級開心呀!!!!!YEAHYEAH^3^
唉!!!今日同Dor佢地行MK,俾多樂菲成鬼日都篤爆我d低能野......
佢地就笑得落呀~~~~~難為我....唉~!
totally damage my very GOOD image ga ma~~~~~~哼~~~~~~~~
鬼叫琴晚訓得果5個鐘...今日又要考6個鐘GEOG咩....


哈~~~~我地27號再出過去~!!!!!我要真正洗塵!!!!!


敗家今日對我"超越好"囉真係~!!!!!!!!!!!
哼~~~~~~~~~
我一定都會對你"超越好"既!!!!!!!!!!!!!!!
卡卡卡~~~~~~~



Heart......
我真係唔會心軟既~~~~~~~
其他事我就唔肯定.......睇住黎啦~!!!!!!!!!!!!

台長: pk
人氣(85) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文