24h購物| | PChome| 登入
2004-09-02 19:34:50| 人氣34| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

2/9(四) 好開心~~~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

返左學兩日...好唔慣...好眼訓...
而家做左流動班,連去個Toilet都要咩書包>_<"
無法~學校治安差!!!
仲要俾死人柏言呂串鬼我......
晌度扮無知問我地班晌邊度小息~頂呀~~~
無大無細呀你!!!我話晒係你家姐來的~!!!

上GEOG堂要Present,
Zuri真唔好彩呢~~~抽中了~~~~
好明顯係無預習囉"..唉~~~算把啦你~~
我地已經手下留情架啦~~~~唉!
Lunch去左FoodCourt食~coz亞彤都去~~~哈~
不過彤好快又要走啦......
大百痴心如晌度話有人"好似杉菜"XDD

之後我行返家果陣撞到Ms.Lau呀!!!
My Form 5 Class Teacher lei~
哈~~好開心!我地企晌小巴總站傾左20min呢~
佢仲記得我囉~heehee~!成2年無見過Ms.劉啦~
佢話我而家定性左^^",以前覺得我好小妹妹...........
Ms.劉依然都係咁瘦.....

Thanks MARK~的加哩and幫我整部電話喔!!!(真心的~)
琴晚去找JOEY~^^哈~爹左半個鐘...Thanks JOEY~~
媛:我地要努力!!


待續..........

台長: pk
人氣(34) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文