24h購物| | PChome| 登入
2004-08-29 23:36:18| 人氣35| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

29/8(日) 傻仔

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呢個禮拜成鬼日都晌度落雨~討厭!!!麻鬼煩!
呢個天氣搞到人鬼死咁眼訓....
一定係打羽毛波慮事啦!!!成陣都骨痛呀!!!
哈~不過都好玩喔!!!
我記得果陣同DorDor打連開波都唔掂....
而家...真係判若兩人喔!!!(我都唔想講架啦)

今日出左去葵芳行街~
買左個筆袋~因為之前果個受左傷出血><
碧sis今日check-in,
咁arm同祥哥同一個Hall喎~哈哈~
第時去UST順便去找他!!!
Thanks祥哥應承教我同媛Econ呀~~~~很好人!
哈~我仲玩祥哥話我sis話佢好7,其實係我作ge~~~~~
我想睇下佢有咩反應嘛~~~哇哈哈~~~~~(好衰呢)

晌荃威又見到...鄭c華同佢老公...
鄭c華armarm生左個女,而家肥過超多囉!
完全係認唔到ge......

台長: pk
人氣(35) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文