24h購物| | PChome| 登入
2006-08-16 13:21:59| 人氣79| 回應4 | 上一篇

交集点~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日 我又一个人系屋企
以前既我会好享受一个人既宁静
但唔知点解当我离开南洋之后
发觉我失去左D野 就系一个可以俾我有精神寄托既人
可能系杰少讲既空虚挂 依排我真系好想稳个人同我倾下
一个我对我黎讲重要既人
起码唔好再有孤单既感觉 拿起电话打俾你地
每打一个电话我就失望一次 你地唔系唔得闲就系翻学补课
再唔系就关机 不过我唔会怪你地 因为我可以理解
离开学校之后 我地每个人都有自己既轨道
就好似宇宙之中既恒星一样 不停甘公转
依个只不过系我既比喻
我并唔希望我地好似D恒星甘
因为...距地永远冇交集点~


送首歌俾我所有重要既兄弟同朋友
纪念我地系南洋既日子
<<终极一班>>
干嘛低头祈祷 我心情又没不好
不要见我就跑 这样很没礼貌

一踏进这地方 要清楚谁是老大
罩子最好放亮 高校界闻风丧胆
没有趴数等级 不要轻易的靠近
如果懒得呼吸 我也只好成全你

虽然考试考不赢 但谁有难一定挺
终极一班一条心 我们有情有义有型

Every boady准备好 通通有不准跑
等我们弟兄到齐 绝对拍手叫好
Are you ready手举高 Party time就是now
我们是终极一班 帅气得不得了

不要逼我爆筋 不要试探我功力
当我发功出拳 你会飞到火星去
不要一概否定 我们的成绩操性
有坏蛋搞不定 终极一班冲第一

虽然考试考不赢 但谁有难一定挺
终极一班一条心 我们有情有义有型

Every boady准备好 通通有不准跑
等我们弟兄到齐 绝对拍手叫好
Are you ready手举高 Party time就是now
我们是终极一班 帅气得不得了

一踏进这地方 要清楚谁是老大
虽然考试考不赢 但谁有难一定挺
终极一班一条心
虽然考试考不赢 但谁有难一定挺
终极一班一条心 我们有情有义有型
Every boady准备好 通通有不准跑
等我们弟兄到齐 绝对拍手叫好
Are you ready手举高 Party time就是now
我们是终极一班 帅气得不得了


仲有首系俾妳既~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
<<给我你的爱>>
等待一点一滴 你对我感到安心
感觉朋友关系 有了新的默契
便利商店里 谁也买不到
我们最想要的东西
只握在 喜欢的人手上
给我你的爱 让我陪着你去未来
给我你的爱 手拉着手不放开
就算宇宙爆炸 海水都蒸发
只愿你的记忆里 有我的拥抱
我的最大幸褔 是发现了我爱你
灵魂有了意义 用每一天珍惜
便利商店里 谁也买不到
我们最想要的东西
只握在喜欢的人手上
给我你的爱 让我陪着你去未来
给我你的爱 手拉着手不放开
就算宇宙爆炸 海水都蒸发
只愿你的记忆里 有我的拥抱
雨和天空也有 相爱的可能
望着你的微笑 情不自禁
给我你的爱 让我陪着你去未来
给我你的爱 手拉着手不放开
就算地球毁灭 来不及流泪
只愿你的记忆里 有我的拥抱

台長: 回忆つ逆转
人氣(79) | 回應(4)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

5
恭喜曬..顺利毕业!
2006-08-21 14:31:25
糖糖
样衰衰~食煎堆~
2006-08-29 14:17:45
pp
好好好,写得好~~·
2007-02-04 13:40:11
ADA
车。。好个头。。抄歌词。。。。
2007-02-17 02:47:43
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文