24h購物| | PChome| 登入
2006-01-31 01:45:06| 人氣49| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

命运~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

个天真系眷顾我 我怀疑距已经爱上左去玩我
今日 我好似平时甘去七仔买野 跟住习惯性甘坐系门口
突然发觉多左个女仔 仲坐左我既位
无奈之下坐系距旁边既楼梯级度 等我食完野准备走果时
个女仔叫住我 问我可吾可以俾支烟距
我拿左烟俾距就转身走 距又叫我等等
跟住问我可吾可以陪距倾下
本来我心情就吾系几好 我问距 点解啊 你边位啊?
冇捻到个女仔竟然"喊"左 顶你妈 最HI惊女人"喊"
无奈之下我又坐低 我同距讲 有咩快讲 我赶时间啊
原来个女仔俾仔飞 条仔飞距既理由竟然系个女仔拒绝同距ML
讲完事情经过 有小小同情距 我放低自己既脾气去安慰距
但个女仔死"喊"死"喊" 直至到我耐性用完之后
我同距讲 我要走喇 自己照顾自己啦
我行左吾系几远 个女仔系我后面叫
我叫李(紫OR子)茵啊 绿茵阁个茵啊 我地可吾可以做朋友啊
听到距个名 我定左超过30秒 点解 连个天都要玩我
点解啊 我令转头同距讲 我地关系仅限于此
我同妳既关系只不过系陌生人 依家系 以后都系
行冇两步 我对眼又有D酸了~~

PS:如果可以既话 我想同个天讲 你系想整死我就快手
趁我折堕紧快D踩多两脚~

台長: 回忆つ逆转
人氣(49) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文